12 bolum

25 3 0
                                    

Çok souksun bir problemim var?
Hiç ve sen anlamazsın !
Neden bu kadar sertsin? Hem ben anlarım sen anlat.
Sanane? Hem zaten problemin ta kendisi sensi!
Bu kelime beni çık kötü yaptı. Amerika bana mesaj yaparken ben de onu engelledim ama sonra meraktan yeniden açtım.
Almanya özür dilerim ben sana yazamadım ne diyordun? Nasılsın?
Bu masaj çok garip idi. Eyer Ame bana su an yazıyorsa o zaman bana az önce yazan kim idi?
Ya kendisi idisede sanki o yazmamış gibi davranıyordu. Bilmiyorum çok garip şeyler oluyor.
İyi sen?, nerdesiniz şimdi? Benim evim taraflara gele bilirmisin seninle bir şey konuşulan yüz yüze...
Tamam geliyorum.
Gel dışarda bekliyorum.
Ok
Onu görünce bir anlık utandım Elbette dün olanları görmüşdü neyse
Şey
Ney
Gülümsedim sonra söze başladım
Sabah 12:11 sırasında bana mesaj yazdınmi? Telefonunu çıkarıp bana son mesajlaşmalarını gösterdi. Bunlar o mesajlar değil idi.

Belki senin telefonunu biri alıp bana senden mesaj yazmış ?
Bilmiyorum amma çok zaman Çin kurcalıyor.
Amma o neden bana kötü şeyler yazsinki?
Sana be yazmışımdır? Telefonumu çıkarıp son mesajlarımı gösterdim amma mesajlar silinmisdi. Amma o mesajlar silinmisdi.
Ne bu nasıl ola bilir ?! Mesajlar kendi kendine silinemez?!
Neyse amma ben onları ss etmişdim şimdi gösteriyorum.
Oha cus !
Yüzüne gülümsedim sonrada mesajların ss ini gösterdim.
Amerika mesajları okurken gözleri domaldi
Yemin ederimdi bu mesajları ben yazmadım !
Biliyorum sen yazmadın amma ben her ihtimal hep sa alırım merak etme eninde sonunda oyrenicez
Yinele sınırlı idi
Galiba yazan hiç de şanslı değildi .
Gel gidelim seninkilerin yanina belki onlar gerçekleri söylerler
İnanma
Neden ki?
İnsan neden kendi hatasını desinki?
Ben olsam derim. Sonunda yalan söylersem suçum daha fazla olur. Gemde insanların bana inancı azalir bellide yok olur. Bu sebepten ben diyerdim. Aslında mantıklı. Doru söylüyorsun.
Elinden tutup onların kamp alanına gittik. Her ihtimale karşı Amerika'ya ss leri attım. Amerika ger kesi yanına çağırıp olanları anlattı. Ve bunu kimin yaptığını sordu. Her kes susuyordu. İtalya ile Japonya'nın yapmadığını biliyordum amma diğerlerinde emin değildim.

Rusger 9 bölüm ardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin