İtalya sırf onu sinir etmek için
🇮🇹 neden ki Almanya'nın yanında çok olmasınlar diye mi acaba hi hi hi
Rus ona çok kötü bir bakış attı bu sefer çok sinirli idi. Amma İtalyanin umrunda bile değildi. Rus ona taraf yürüyüp onu duvara sıkıştırdı. Bende yaramazlık olsun diye
🇩🇪tamam artık gaylikiniz bittiyse artık sabah için planlar kuralım. Rus benim güzümün içine baktı İtalyada sıfatıma. Baktı Rus ile bakışıyoruz hemen başladı garip gurup hareketler yapmaya. Bend eğilmekten kendimi tutamadım. Rus benim güldüğümü görünce o çok şaşırdı. Sonra itlayaya baktı en son o da onun bu hareketlerine dayanamayıp gülmeye başladı. 10 dak sonra doktorun odaya girişi ile hepimiz sustuk. Bizi öyle görünce bir anlık durdu sonrada normalleşti.Almanya hanım avstryadan kan aldık o da sizin yanınıza gelmek istiyor.
🇩🇪 elbette gelsin hemen
Tamamdır.
O çıktığı gibi avstrya odaya daldi. O an doru ellerimi uzattim o da ban sarıldı sonra sanki erkekleri odadan çıkarmak istercesine bakış attı.
🇩🇪 şey çocuklar çıka bilirmişsiniz? Giysilerimi değişecemde.
🇷🇺 ha tamam çıkıyoz.
Her ikisinde çıktı.
🇩🇪 avstrya ne oldu?
🇦🇹 bak şimdi ben seni kimin vurduğunu biliyom hatta kimin vurdurdugunu !
🇩🇪 kim?
🇦🇹 Amerika vurdurdu.
Bunu duyunca ben çok korktum. Avstrya da beni sakinleştirir sözüne davam etti.
🇦🇹 üstelik bana para teklif etti ki git Rus'u suçla.
Evet bu artık olmek için iyi bir sebeptir. Av hemen gitip doktoru çağırdı. Doktor hemen gelip ilaç verdi ve kanı bana verdi. 15 dak sonra tam sakinleşdim. Amma Amerika neden böyle bir şey yapsinki ?nedne böyle bir şey yapsinki ?
Bu çok anlamsız Rus ona ne yaptiki? Tamam dusman ola bilirler amma bu kadarım abartı ?Neyse bu bölüm bu kadardı bu arada smut 31 ci bölümde olcak jfjdbdmskdb 31 nsjjjkknsjsjdn
Neyse bu EsmaEsedova bin ardı sizi seviyorum 🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rusger 9 bölüm ardı
Novela JuvenilArklar bu benim yeni hesabım ben artık rusgerimi buradan yazcam