15 bolum

17 3 1
                                    

Bu sinir bozucu idi. Bu yüzden artık dayanamayıp eve gittim. Meraktan pencereden baktım. Birden gözümün önünde belirdi. Korkudan yere düştüm. Bu hareketi beni daha çok sinir etti. Dışarı çıkıp:
Neden pencerenin önündesin?!
O daha kelimesiniz söyleyemeden İtalya ve Japonya'da geldiler.
Almanya biz geldik.
Tamam bir dak geliyom şimdi.
Hemen eşyalarımı alıp. Arabanı garajdan çıkardım. Arabanı görünce her ikisinde çok şaşırdı.
Araba:

Hayır kesinlikle benim babamın bir cip Chevroleti yok(!) hehe 😜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayır kesinlikle benim babamın bir cip Chevroleti yok(!) hehe 😜

Ne oldu araba kotumu?
Yok hayır çok güzel sadece senin bir cip Chevroletinin olduğunu bilmiyorduk. Bu harika ! 
Gercektenmi? Teşekkürler.
Evet harika !
Muhteşem !
Tamam eyer mükemmelse hadi gidelim. Yoksa geç olcak. Biz artık yola çıkmıştık. Sehere az kalmıştı ki Japonya'nın işi düştü.
Bende arabanı durdurdum. Buda İtalyanin mağazaya girip bir şeyler alması için iyi bahane oldu. 🤑












Japonya işini gördükten sonra biz bir delilik edip erkekler tualerine girmek istedik. İtalya hala mağazada idi. Zaten kapının önünde duran adamda mesaide idi. Biz de sanki erkek mis gibi türlere girdik. Öyle profesyonel bir şekilde girdikki. Hiç kimse kız olduğumuzu anlamadı. İçimden bunlar maldılar filler geçiyordu......
Neyse biz tualete girdik. Orada görmemek istediğim bir Canlıyı gördüm

Evet bu Rus idi ellerini yikayiyordu. Nedense gülmek istiyordum. En so kendimi tutamayıp. Japonya'ya dedim.
Şuraya baksana Rus da burada. 
Evet senin sevgilin.
Ya yapma Japonya.
YAOİ.
Bunu Jap dedikten sonra artık kendimi tutamayıp yüksek sesle gülmeye başladık. İkimizde gülmekten az kalsın. Oluyorduk. Rus da sesimden ben olduğumu hatırladı.
Almanya Japonya bu tada ne yapıyorsunuz? Ala bura erkekler tueletidiye!?
🇩🇪 aman sende hiç kimse görmedi öylesine güzel girdikki.
Oda dayanamayıp gülmeye başladı. 3 muz birlikte gülmeye başladık. Sonra yanımıza İtalya geldi.
Hey siz bu rafa ne yapıyorsunuz böyle? Burası-
YAOİ
Japonya ve benim yine gülmek tuttu. Takı güvenlik gelene kadar.
Hey siz ikiniz bu tada be yapıyorsunuz böyle?!
Çok ciddi bir ses tonuyla dedi bende korkup Rus'un arkasına saklandım. Güvenlik hemen çıkmamızı emr etti. Biz de güle güle çıktık. Rus'la İtalya arkamızdan çıktılar. Sonra birden belimden popoma gelen bir el gıda ettim onca İtalya olduğunu düşündüm amma bakınca...............















Rus olduğunu gördüm. Kızarmış sıfatımla ona bakıp pic emile attım. Oda gülümsedi. Sonra tine Japonya ile gülmeye devam ettik. Arabanın yanına gelene kadar hey güldük. Dayana bilmiyorduk. Yanıma bakınca Rus hala yanımda idi saçımla oynuyordu. Birden benim ona baktığımı görüp utandı.
Problem değil oynaya bilirsin.
Senin kadar güzel yüzü ve saçları olan insan görmedim.
Sakince dedi. O an çok utandımki. Kızarıp yerin dibine giresin geldi. Amma tenimize giremezdim. Bir dak sonra kafamdan oldu ve kokladı. Ahh o an o kadar korktum ki. Kafamı en son ne zaman yıkadığını düşündüm. Neyseki en son çıkmazdan önce yıkamıştım.  Rahatladım kafam ter temiz idi.
Kafandan guzel koku geliyor.
Teşekkürler.
Sonra elini altlara götürdü. Tam o anda İtalya bana seslendi.  Hey Almanya buraya gel bak bu rada ne var?
Tamam geliyorummm.  Rus elini bende. Tamam çekti. Bende hemen İtalyanin yanına geldim.
🇯🇵🇮🇹 seni sevgilinde ayırdığımız için üzgünüz amma burada çok güzel hayvanlar var.
Yaa yapmayın duyarsa s... riz hepimiz.
YAOİ
Ya Japonya yeterince güldük bence kdbdfhs
Evet amma siz yakışıyorsunuz işte.
Ya tamam tamam duyarsa rezil olurum diyorsan bari sakın de.
Ne yani sizi sahiplenmeme izin veriyonmu???
Hmm yani
Razıdan olleyyy !!!
Bağırdı
Lehe kes bize bakıyordu. Sanki elalemle evleniyordum. Bdhshdbnshdhe hshbbxbsjsj
O kadar dalgın idim ki Rus'un yanıma gelip beni elledigini anlamamıştım.

Rusger 9 bölüm ardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin