Розділ 10 | Брендон | Психологія, хмари і моє тобі скупе «пробач».

10 1 0
                                    

Людський мозок занадто складний, аби на сьогоднішній день людство змогло його повністю дослідити. Простими словами, величезний прорив у дослідах та сучасності все ще не дає відповідей на всі запитання щодо роботи нашого... органу мислення. Хоча й практично всі моделі поведінки тої чи іншої людини можна пояснити науковими статтями та хімічними реакціями в нашому організмі. На сьогоднішній день не треба бути біологом, аби розуміти, що «кохання», як відчуття, не є чимось філософським — це всього лише сплеск гормонів. Звісно, щоб знати назви цих гормонів необхідно бути трохи більш обізнаним, але хіба це заважає пхати подібну тематику в американські ромкоми? Діалоги персонажів, насичені конфронтаціями про те, як і чому ми відчуваємо кохання. Коротко кажучи — нудота.

«— О, ні, я не розумію, чому люди так схиблені на стосунках! Це всього лише дії гормонів у нашому мозку. Ти знаєш, що таке допамін, га? Можливо, обізнана про дію окситоцину, серотоніну чи вазопресину? Це все не є романтичним, усього лише робота твоїх нейронів, крихітко!

— Але ж, Чарльзе, хіба це має велике значення? Хіба має значення те, який сраний гормон викликає в мені подібні почуття до тебе? Навіщо шукати причину в мозку, якщо ми можемо просто насолоджуватися цим разом».

Ну, наприклад, цей діалог з мелодрами «Розповідь наших сердець», яку перший курс вибрав для перегляду в кімнаті відпочинку. Це було справжнім знущанням для нервової системи Брендона, а «крінжові» діалоги сопливої парочки снитимуться йому в кошмарах. Хоча більшим здивуванням було те, що під кінець всі буквально розділилися на два табори й на повному серйозі обговорювали, хто мав рацію щодо принципу кохання — Чарльз-знаток-гормонів чи Марта-ти-сенс-мого-життя. Брендон сам не знав, кого вважає більш розумним — певно, брата тої Марти, який з'явився на останніх хвилинах фільму і заявив, що емігрує в Нідерланди.

А, в цілому, якщо повертатися до людської поведінки та мозку, який цим все заповідує, то починаєш розуміти, що будь-які вчинки людей перестають бути аж настільки безглуздими. Принаймні, ти зможеш нарити дуже багато відповідей, якщо тебе раптом зацікавить, чому ти повів себе так, а не так, чи відчув це, а не те. Особливо починаєш задумуватися про це, коли лекція з психології триває другий урок підряд.

Особливості людської поведінки.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Коли відлік скінчиться Where stories live. Discover now