~4~

69 10 14
                                    

Evet MÖ. Kalma ficin yeni bölümünü yazmak yeni aklıma geldi öyle diyer iki bölümü okudum ve aklıma çok hoş şeyler geldi yani bu seri bölüm gelebilir.

Neyse

İyi okumalar;))

°°°

Min yoongi herkesin doktor olarak bildiği min yoongi hayat kurtarıyor herkes onu seviyor dünyanın en iyi doktorlarından biri...

Agust D ise bir katil. Seri katil herkesin kabusu. Korkulu rüyası o sadece adam öldürüyor ve kalplerini çıkarıp derilerinin üstüne adını yazıyor.

Min yoongi ile Agust D farklı kişiler zıt kişiler asla birbirleriyle karşılaştırılmayacak isimler.

Peki bu isimler aynı kişi olabilir mi? Bu iki isim bir beden olabilir mi?

Tanrım resmen neyin içine girdiğimi bile bilmiyorum. Polislerin yıllardır çözemediği kişiyi ben iki dakika da buldum helal olsun bana.

Tamam şakanın sırası değil Jimin bu...bu gerçekten önemli bir konu. Polislerin yıllardır aradığı kişi tam da gözlerinin önündeymiş. Peki...peki ben ne yapacağım? Gidip polislere mi anlatsam her şeyi... Ama bunu yapamam.

"Gidemezsin de zaten jimin polisler benim kılıma zarar veremez ama eğer gidersen burda ben değil sen zararlı çıkarsın."

Evet yoonginin o gün bana dediği şeyler bunlardı ne kadar ona inanmak istemesem de o gerçekten çok akıllı bir katildi. Herkesin korktuğu bir katildi ve ben herkesden daha korkağım...

Tamam madem polislere gidemiyorum o zaman ben de sessiz kalırım. Hiç bir işe bulaşmam ve ondan uzak dururum. Evet s-sanırım bunu yapabilirim.

Tanrım bunu yapamıyorum bu konu aklımda iken hiç bir şey düşünemiyorum korkuyorum. Çok korkuyoru-

"JİMİİİİİN HADİ GEL"

düşüncelerimi bozan tae oldu sanırım bu geceyi onu unutmak için kullanabilirim...

Yüzümdeki o korkmuş ifadeyi mutlu ve hiç bir şey olmamış gibi dönüştürerek tae'nin yanına gittim.

"Ne ara kayboldun ya sen"

"Hiç. Sanane amk kendi evimizde rahat yok"

"Kudurma be"

"Ne diyon be? Aç ne izleyeceksek izleyelim gidip zıbaralım yarın okul yok ama iş var. Ben ne zıkkımlanacaksak onu getireceğim sen de aç"

"Tamam siktir git"

"Orospu"

Tae ile günlük küfür dozumu da aldığıma göre mutfağa gidip ne var ne yok sömürebilirim.

Sofrayı neredeyse abur cubur ile doldurup koltukta ki yerimi aldım. Amına koduğumun çocuğu korku filmi açmış. Ne kadar izlemek istemesem de yine de merak ettiğim için izleyeceğim. Çünkü ben bir malım. Yorganımı üzerime geçirip yastığıma da sımsıkı sarılarak filmi izlemeye başladım. Film bir okulda geçiyordu normal bir şekilde herkes ders işlerken tuvalette bir kızın çığlığı duyuluyor ve o kızı tuvalette ölü bir şekilde buluyorlardı. Arkasından da hemen elektirk kesilmişti kapılar kilitlenmişti. Şuan herkes bu karanlık yerde bir katil ile beraberdi. Asıl korkunç olan şey ise katilin aynı zamanda insan değildi...

Hemen hemen filmin sonlarına gelmiştik tae uyumuştu bile ama ben hem merakımdan hem de korkumdan uyuyamıyordum. Filmi izlemeye devam ettim başrol erkek sevdiği kız ile burdan kaçmaya çalışırken -ki hemen hemen herkes ölmüştü- tam çıkacakken sevdiği kız da arkasından vurularak öldü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Murder's Love |• yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin