~3~

84 12 21
                                    

Üstteki foto çok tatlı değil mi omege yani.

İyi okumalar:)

°°°

"jimin kalk ulan it ayağı yemiş gibi KALKSANA ULAN!!"

yüzüme gelen su ve kulağıma dolan taehyungun cırtlak sesi ile yataktan düşmüştüm. Sanırım kalçamı kırdım...

"Ne yapıyorsun lan deli insan hiç böyle kaldırılır mı?"

"Geç kaldık salak"

"Neye geç kaldık ya?"

"Derse mal kalk!"

"Ders- hass..."

Kafamı kaldırıp duvar saatine baktım ders 08.00 de başlıyordu ve saat 07.50 idi. Sıçtım. Sıçtık.

Ani haraketler ile kalkıp dolabıma yöneldim dün çok yorulmuş olmalıyım dü- ahhhh... Bide korkmuş.

Olayı aklımdan çıkarmam lazım zaten kurtuldum ne oraya ne de o adamı bir daha gitmeyeceğim. Lütfen o da benim karşıma çıkmasın.

Dolaptan bir şeyler çıkarıp hızla giymeye başladım. Saçımı da elimle bir tarak gibi tarayarak düzgün bir şekil vermeye çalıştım. Sanırım oldu...

Hızla çantamı da alıp alt kata indim. Taehyung çoktan kahvaltı hazırlamıştı bile yada sadece hazır sandviç çıkarıp meyve suyu koymuş diyelim biz ona.

Ayakta sandviç den büyük büyük ısırıklar alarak bitirmeye çalışıyordum aynı şekilde tae de öyle. Sonunda ağzımda ki son lokmaları hızla yiyip bitirmek için meyvesuyumdan da içip tamamen bitirmiştim.

Saate baktığımda 7.55 idi. Hemen yanımda duran araba anahtarını da alıp tae'ye verdim daha ehliyetimi almamıştım fakat tae'nin vardı bu yüzden okula onun Arabası ile gidiyorduk.

Önce tae çıkıp arabayı çalıştırdı bende masanın üzerinde ki telefonumu arka cebime sıkıştırıp dışarı çıktım. Kapıyı kilitleyerek arabaya bindim.

"Sür tae daha 3 dakika var hızlı sür"

Taehyung aniden gaza basınca koltuk ile bir bütün olmuştum.

"Yavaş olsana hayvan evladı ruhum çıktı"

"Hızlı olmamı isteyen sendin?"

Sanırım arkadaşlığımı gözden geçirmem gerek.

°°°

Sonunda okula varıp arabayı bir yere park etmiştik hızlı adımlar ile sınıfımıza çıktık ikimizinde sınıfları aynıydı ama gün sonunda yapılan ve hafta sonu olan stajlarda farklı yerlere gidiyorduk.

Öğrenci zili çalmıştı ve biz sonunda sınıfa girebilmiştik öğretmen ziline kalmadığımız için sırama otururken içimden bin defa dua ettim çünkü ders kimya idi ve kimya hocası biraz sert biri. Biraz.

°°°

"Hocam-"

"Sen ne cürretle bana hocam dersin yarrrr..."

°°°

Dersleri de bok gibi zaten eğer onun derslerinden bir gram bir şey öğrendiysem dünkü katil adam gelsin hocam olsun yani-

Konu ne ara o adama geldi? Ne güzel unutmuştu-

"Herkes kağıtları çıkarsın sözlü yapacağım"

Sabah sabah ne sözlüsü bu ya iyice kafayı yedi bu kimya hocası eğer tıptan devam etmeseydim kimya umrumda olmayacaktı.

İstemeye istemeye çantamdan küçük bir kağıt çıkardım kalemimi de alime alıp onun o lanet olası sesini bekledim bir kaç kişi 'bir dakika hocam' dese de onları umursamadan söylemeye başlamıştı.

Murder's Love |• yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin