İŞARET

4 0 0
                                    

3 Yıl Önce

Mia'nın odasından ağlama sesi geliyordu odasında gittim yorganı üstüne çekmiş bir şekilde yatıyordu "Neyin var?"dedim "karnım çok ağrıyor"dedi, bana acılı gözlerle bakarak, "regl misin?"17 yaşında bir kızdı ve regl oluyordu karnı bu yüzden ağrıyor olmalıydı."Hayır beş gün önce bitti"
"Tamam seni hastaneye götüreceğim hazırlan" başka çarem yoktu,kafasını salladı ve dolabının önüne geçti kıyafet bakmaya başladı bende odama gittim ve hazırlanmaya başladım.

Üzerime lacivert bir büstiyer ve dar paça siyah deri pantolon giydim,saçlarımı dalgalı bıraktım ve hazırdım Çantama biraz para ve telefonumu aldım Mia'nın odasına gittim hazırlanmıştı, sandalyeye oturmuş beni bekliyordu elimle kalkmasını işaret ettim yanıma geldi elini tuttum ve evden çıktık jeep'im hemen evin önündeydi her zaman motor kullanırdım ancak Mia bu halde motora binemezdi arabaya bindik.

Hastaneye gelmiştik Presbyterian Hastanesi'nin önündeydik arabadan indim Mia'da kapısını açtı ve indi hastaneye girdik Mia girişteki  koltuklardan birine oturdu ben ise vezneye gittim kayıt işlemlerini tamamladım.Mia Muayene odasına alındı bende yanında duruyordum ve telefonumun titrediğini hisettim.Telefonum çalıyordu çantamdan telefonumu aldım, iş yerimden arıyorlardı hastanede açamazdım çünkü FBI'da çalışıyordum.Mia'ya "ben geleceğim telefonla konuşmam gerekiyor dedim ve hastaneden çıktım.

Birdaha Mia'ya göremedim...
Birdaha kız kardeşimi göremedim...

3 YIL SONRA BUGÜN

En son dokunduğum ceset yüzünden elimi yıkıyordum,bir seri katil vardı ve polis bile bu katili bulamamıştı  o yüzden iş bize devredilmişti bu katil o kadar sır doluydu ve iz bırakmıyordu ki şüphelendiğimiz kişilerin evine baskın yaptığımızda o kişilerin sadece cesedini buluyorduk.Cesedi incelenmesi için şubeye gönderdik bugünki işim sadece bu kadardı eve gitmek, sadece uyumak  istiyordum Mario'dan izin aldım Mario şubemizin Müdürüydü onunla sadece bir kez yatmıştım çünkü sıkıcı bir adamdı hep iş odaklıydı onu sevmiyordum. Eve gitmek için olay yerinden çıktım ve olay yerinin iki sokak gerisindeki motorum için yürümeye başladım motorum iki sokak gerideydi çünkü yerimizi belli etmememiz gerekiyordu.

Motorumun olduğu yere geldim ve motoruma bindim.
Eve gelmiştim,kapıyı açtım ve girdim odama doğru yürümeye başladım odamın kapısını açtım ve üzerimi soydum üstümde iç çamaşırlarım kaldı ve yatağıma yattım telefonumu uçak moduna aldım ve komidinin üzerine koydum ve uyumaya çalıştım tam dalıyordum ki...

Kapı çaldı.

Gerçekten bakmak istemiyordum birkaç defa daha zile basıp giderdi.Ancak içimden bir his kapıyı açmamı söyledi ve yataktan kalktım kapıya doğru yürüdüm,kapıyı açtım karşımda bir kız vardı saçları kızıl yeşil gözlü fiziği oldukça güzel boyu benden kısa bir kızdı,bana donmuş bir şekilde bakıyordu üstümde sadece iç çamaşırlarım olduğu için böyle bakıyordu ancak çokta umrumda değildi herkesin önüne böyle çıkabilirdim.

"Kime baktınız" dedim."Victoria Brave"dedi kız,artık vücuduma değil yüzüme bakıyordu"Benim" dedim kapının önündeydi içeri davet etmemiştim ancak benimle konuşacak olduğu için elimle eve girmesini işaret ettim kız yavaş bir şekilde eve girdi ve eve bakakaldı etrafı incelemeye başladı maddi durumum çok iyiydi bu yüzden oldukça büyük bir evim vardı iki katlıydı kız merdivenlere bakıyordu.

Kapıyı kapattım kapım hemen salona açılıyordu "Otur lütfen"dedim elimle koltuğu işaret ederek kız koltuğa oturdu ve bende odama gittim altıma hemen siyah mini şortumu geçirdim üstümdeki sütyenin sorun olacağını düşünmüyordum dışarıya sütyen ile çıktığım oluyordu.Odadan çıktım kızın yanına oturdum kızın üzerinde pembe bir elbise vardı etek kısmı biraz kabarıktı kız benim tam tersimdi benim asla giymeyeceğim şeyleri giymişti .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin