Hazaértünk a Wellnessből a fiúk egyből a nyakunkba borultak.Főleg az Ashleyébe Gustav.
Gustav:Úgy hiányoztál hugii!*magához öleli*
Ashley:Te is nekem Gus!
Tom:Igaz védekeztetek?*nevet fel Tom*
Bill:Igen nyugalom!*nevetek én is*
George:És milyen volt?
Bill:Nekem tetszett!Kelett már ez a kis kikapcsolódás!
Ashley:Egyett értek!Én is jól éreztem magam!
Gustav:Ennek örülök!Éhesek vagytok?Csináltam reggelit!
Bill:Hát én tudnék enni!
Ashley:Én is!
Gustav:Oké akkor gyertek!*bevezetett minket a konyhába mi pedig leültünk*Ezt alkotta Gustav!
Szerintem elég jól néz ki!
Gustav:Jó étvágyat nektek!*mosolyodik el*
Ashley:Köszönjük!
Mindenki megköszönte majd enni kezdtünk.Gustavról tudni illik hogy nagyon jól tud főzni és nagyon kreatív is!
Miután megettük agyba főbe dicsértük Gust majd ő és Ashley nekiálltak mosogatni.
Amíg ők mosogattak addig mi Tomékkal beszélgettünk.
George:Ma mi a terv?
Tom:Ha jól tudom csak próba van meg valami interwu nem?
Bill:Dede.3-tól interwu és azután próba!
Tom:Áhh geci elég fáradtak leszünk estére na de hát muszáj mivel holnap után turné!
George:Na ja,én màr most ki vagyok*neveti el magát*
Tom:Én is nyugi!
Bill:Én is!Nem jöhet velünk Ashley..2 hétig nélküle leszek!Kész kin szenvedés lesz!
Tom:Szegény Billy nem fog tudni szexelni a pici Ashleyvel*nevet fel Georgeal együtt*
Ashley:HALLOTTAM KAULITZ!
Tom:Na tessék tiszta Gustav!*nevetni kezd de ezen mindenki nevetett*
Gustav:Inkább rám hasonlítson mint rád!Belőled egy is elég!
Ezen is mindenki nevetett.
Egy ideig még beszélgettünk így 5-en aztán mindenki felvonult a szobájába.
Én és Ashley aludtunk egyett majd nekem kelni kelett mivel hogy nekem interwum lesz.
Gyorsan elkészültem majd írtam egy cetlit Ashleynek hogy amikor felkel ne aggódjon hogy merre vagyok/vagyunk.
Lementem a többiekhez akik ezekszerint már rám vártak!
Tom:Na végre!Mi tartott ennyi ideig?
Bill:Írtam Ashleynek egy cetlit hogy ne aggódjon!
Gustav:Jól tetted de menjünk máárr!
George:Jaa induljunk mivel 2 óra!
Bill:Jól van jól van menjünk akkor!
Beültünk a kocsiba és elindultunk.<Ashley szemszöge>
14:50 kor keltem fel de Bill már nem volt mellettem.Kicsit megilyedtem aztán észrevettem magam mellett egy cetlit.
Ez állt benne:Szia kicsikém!Nem tudom mikor ébredsz fel de ha felkelsz ne aggódj azon hogy hol vagyunk mivel csak egy interwura jöttünk aztán pedig próbálni megyünk!Valamikor estefelé érünk haza addig légy jó!Szeretlek és csókollak:Bill^^
U.I.:A 6-oson megy majd az interwu éloben 3kor!Megnyogodtam miután elolvastam a levelet ezután pedig lementem a nappaliba bekapcsolni a tvt.
Mivel még volt 5 perc kezdésig gondoltam hozok magamnak valami kis nasit ezért kimentem a konyhába.Össze szedtem gyors néhány nasit és siettem is vissza a nappaliba.
YOU ARE READING
Amikor két pszhio egymásba szeret
RomansaA nevem Ashley Schäfer,igen Gustav Schäfer huga vagyok!Nagyon rossza gyerekkorunk ezért amikor Gustav 18 éves lett elköltöztünk Lipcséből Berlinbe.Sajnos pszhiopata és bipoláris is vagyok de tudom irányítani az érzéseim!Bill Kaulitz lesz életem nagy...