6.bölüm

6 0 0
                                    

"sen iyi misin noldu"
Endişeyle sormuştu Lina sevgilisini İlk defa böyle görüyordu, ayakta duramayacak kadar serhoştu . Sevgilisi tam düşerken lina onu tuttu "dur dur yavaş gel seni yatağa götüreyim" diyip yatak odasına doğru ilerledi.
Odanın kapısını açıp sevgilisini yatağa yatırırken aniden lina'nın elinden tutup çekti onu da yatağa düşürmüştü.Lina şok içinde sevgilisine bakıyordu
ne yapacağını bilemez bir halde öylece kaldı sevgilisinin üstünde. Sevgilisi
gitgide yaklaşıyordu ona lina kendine gelip itmeye çalıştı ama nafile...
Sevgilisi ondan daha güçlüydü o an lina onun kadar güçlü olmadığı için Kendine küfür etti içinden. Lina daha fazla dayanamadı ve konuştu "Kendine gel! Napyorsun sen tamam anlıyorum kendinde değilsin pek a-"
"Yeter kes artık! " Lina'nın konuşmasını bölen  şey sevgilisinin bağırışıydı şok olmuş şaşkın şaşkın sevgilisinin yüzüne bakıyordu.
"Senin şu tavırlarından bıktım artık!
Elimi tutma, bana sarılma, beni öpme demeleri'nden bıktım çok sıktı artık!.
Lina az önce ayakta duramayacak kadar serhoş olan sevgilisine baktı şuan tam olarak kendin de gibi duruyordu sevgilisi
"Ama ben sana en başta dedim bunları biz konuşmuştuk"

"Evet konuştuk ama daha bilmediğin şeyler var senin "

"Ne gibi şeyler?" Dedi lina merak içinde

"Şöyle söyleyeyim sen gerçekten seni sevdiğim için mi senle çıktığımı sanıyorsun he aptal! Senin bu triplerini kim çeker lan!kim! Seninle yatmak için sırf seni kullanıp atmak için "

Lina'nın içine bıçak saplanmıştı, başından kaynar sular dökülmüştü...
İnanamıyordu... Belki de inanmak istemiyordu... Canından daha çok sevdiği,en çok güvendiği, onun için ülkesini terk edip geldiği bitanecik sevgilisinin ağzından çıkanlara inanamıyordu... Duyduklarını sindirmeye çalışırken sevgilisi elinden tutup kendine çekmişti onu.

"Ve şimdi asıl amacımı gerçekleştireceğim " sırıtarak konuşmuştu

"Hiçbir şeyini gerçekleştiremeyeceksin! Bırak beni!" Diye bağırdı lina fakat sevgilisi onu yatağa yatırmıştı bile üstüne eğilip boynuna mor izler bırakmaya başladı. Lina ağlıyor ve bağırıyordu n kadar itmeye çalışsa da olmuyordu. En sonunda yatağın yanındaki cam vazoyu alıp Sevgilisinin kafasına vurdu ve sevgilisi yere baygın bir halde yere düştü.
Lina titreyerek ayağı kalkıp yerde yatan sevgilisine baktı, kafası kanlar içindeydi
Çok korkmuştu lina ağlayarak evden çıkıp ordan uzaklaştı.

...

Lina durup etrafına baktı burası neresiyidi? Hiç tanımadığı bir ülkede tek başına ne yapacaktı? En önemlisi de sevgilisi ölmüş müydü? Acaba onu orada öylece bırakmasaydı mı? Kafasında bitmeyen sorularla banka oturmuştu o kadar çok yorgun hissediyordu ki kendini tek istediği şey uymaktı. Banka uzandı hırkasıyla üstünü örttü.
Ve gözyaşlarını serbest bıraktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

reverse+difficulty+loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin