Tanıtım

60 3 8
                                    

Mehmet'in ağzından:

Şu amına koydumun okulunda hergun kavga olur,bende zevkle izlerim.Günlük rutinim bu.Okukda en sevdiğim yer bölüm katı.Benim dışımda kimse oraya girmiyor.Ve bu benim için çoooook büyük bir avantaj :). Mert hep voleybol oynuyor.Ama hep derken gerçekten hep.Konuşmaya çalışsak antremanım var,servis çalışacağım ya da...Bana bir manşetlik atsana! Bunu çok der. Bir de Ilgız var.Akıllı bir çocuk.Gözleri belirgin bir şekilde yuvarlak.Ve bu onu çok şirin gösteriyor.Efecan,sınıfın en yakışıklısı.Sarı saçları var,yeşil gözleri ve elbette uzun boyu var.Gerçi aramızda pek bir fark yok da kızlar abartıyor işte😒...En önemli şey.Ben aromantiğim.Bilmesseniz olmazdı.Bu bilgiyi götünüze falan sokun.Sonra hayal kırıklığına uğramayın.

BÖLÜM BİR

*Mert ve Mehmet yan yana oturuyor.Efecan ve Sinan(Sinan henüz sınıfta değil).Ilgız da en önlerinde Ahşen ile oturuyor.*

Efecan: Günaydınn

Ilgız: Günaydınn...Neden ödev sorduğumda söylemedin..?

Efecan: ...

*bu arada Ilgız erkek sonra got olmayin*

*hoca gelir dhhx*

Hoca: Evet,kitapları çıkarın çok geride kaldık!

*tahtayı görür*

Hoca:Ben gelmeden tahtayı açın demedim mi?!

*açma bimlemlesine tıklar*

Hoca: Açılmasi uzun sürüyor zaten!

*Kapı sertçe açılır*

Sinan: Geç kaldığım için özür dilerim!

Hoca: Kapıyı çaldın mı?

Sinan: E-

Hoca: İyi günler,günaydın dedin mi?

*Sinan,çıkar*

*Sinan,geri gelir*

Sinan: Geç kaldığım için özür dilerim.Ve böylesine güzel bir günde Endam-ı harz etmeniz ne hoş!

Hoca: Tarihe çalışman lazım.

Sinan: Evet...

Hoca: Hadi otur.

*Sinan,Efecan'ın yanına oturur*

Mert: Ee,yine mi uyanamadın?

Sinan: Hiç sorma,toaletten çıkamadım...

Mehmet: Ne var bu kadar "toalette"? Ayıp şeyler mi yapıyorsun?

Sinan: Ha-Ne?! Saçmalama.

Mert: Mehmet,yapma böyle şakalar bak gerizekalı üzülüyor.

Sinan: A

Efecan: Günaydınn

Sinan: Sen burdamıydın ya

Efecan: ...

Hoca: SUSARMISINIZ

*All of us quite*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*ders biter*

((Bu arada baya smut olck ve aşırı masiri kasiri tasiri supersonik ışık yılı uzay mekiği saman yolunu kadar üşengeç olduğum için siktir edip reels izlicem...Bu arada Ryutama hikayesine bakın.Ryutama gercek))





♡KEEP CALM♡!!! ◇BL◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin