karekter tanıtımı.

15 1 5
                                    

((Aşırı üşeniyorum abim yemek söyledi canınız çeksin diye söyledim jdjdheje sikimi kemirin))

Öncelikle bütün karakterler gerçek kişilerdir.KONU ALAKASIZ AMA SONRA BUNLAR BIRBIRINE GOT VERIYO DEMEYIN((spoi değil açıklamalarda yazuyor😡))

Neuse işte...

Bu karakterler bizim erkek halimiz.Sizce ben kimim🤭😏

.
.
.
.
Normalde gerçek kişilerin ismini yazacaktım fakat rahatsız olabilirler ama kişilikleri aynı diyebilirim😁

EFECAN;

Efecan,gösteriş yapmadan gösteriş yapar.Çok yakışıklıdır ve ortamda 2 kişidir((anladın mı espriyi)) Saçları altın sarısı,gözleri nadir olan yeşildendir.Boyu 1.80 vb. Civaridir.Ayak numarasını yazardım ama utanıyor arkas😏😏((saka))

ILGIZ;

Ilgız,akıllı biridir.Derslerine gereğinden fazla kafayı taktiği için,dersleri olması gerektiğinden bir tık kötüdür.Ortamlara sessizce gelir.Normal kahverengi saçları ve normal kahverengi gözleri var.En belirgin özelliği,büyük ve yuvarlak gozleridir. Boyu 1.73 civarı.

MERT;

Mert,voleybolu sever.Bazen voleybol topuyla yeni bir voleybol topu yapmaya çalışır.((saka)) Mert'in saçları boyun hizasında dalgalı ve kahverengidir.Gozleride kahverengidir ama güneşe girince ela🤭🤭((saka)) boyu ise 1.65.((libero bu arada dedikodusunu yaparsanız güçlerimizi birleştirip kafanıza Boskovic servisi atarız.))

MEHMET;

Mehmet,sapıktır.Kahve saç,kahve göz,seme saçı vardır. O kadar.Kisacasi bir sapiktir.((boy 1.76))

Kim kaldı mk

SİNAN;

Sinan,Sinandır.Kardeş payındaki var ya AHAHAJSNSJ ONA BENZIYO BIR SANIYE AGLIYORUM

Kardeş payındaki var ya AHAHAJSNSJ ONA BENZIYO BIR SANIYE AGLIYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÇIRAK SINAN AHAHAJNSHSBX

SACININ YARISININ UZUN VERSIYONU AHAHAHAKNSKXMD

((Bu değil..Boyu 1.72.))

YA BEN ÇIRAK SİNAN OLİYİM MI

♡KEEP CALM♡!!! ◇BL◇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin