adidas

59 8 14
                                    

Herkese selamm umarım fic hoşunuza gider.San ile Chanyeol arasında yaş farkı çok biliyorum😭olsun olur oyle seyler🥰👍🏿neyse çok boş yapmayayım iyi okumalarr💗💗💗

Arkamı döndüğümde patronum ile yüz yüze gelmiştim.Tam ağzını açacakken işaret parmağımı dudağına bastırdım ve cama baktım.San bizim kafeye girmişti.Siktir.''Hey Park Chanyeol! arabama neden girdin?''Patronumun sesiyle irkildim.Cevap veremiyordum.Ah aptal yeol,neden patronun arabası?Başka saklanacak yer kalmadı mı?''Oh bir yılan gördüm de o yüzden saklandım.''Lan ben daha demin yılan mı dedim?Gerizekalı yeol burada yılan ne arasın.Patron kahkaha attı.''Burada yılan nasıl olacak?''diyerek sırıttı.Sanki başka atacak yalan yoktu.''Umm işte öyle dil çıkarıyordu.''dedim.İyice batırmıştım.Otistik misin yeol?Patron gülerek dilini çıkardı.''Böyle mi?''Bir şey farketmiş ki''Ben sana işe adidas giyip gelme demedim mi?Müşteriler bundan rahatsız oluyor.''demişti.Banane ya müşterilerden sanki beni görmeye geliyorlar.''Ama adidassız olmaz bir kere!Hem müşteriler beni mi görmeye geliyorlar sanki?''dedim.Patron sırıtıyordu.Korkunç.''Ya görmeye geliyorlarsa''demesiyle arabadan inmem bir oldu.Ortam çok sıcaktı.Kafeye korkarak girdim ve Sehun beni çağırdı.''Hey Chanyeol-ah!Sabahtan beri neredesin?''dedi.Şu an yılan yalanını söylersem aşırı gülerdi.''Buranın vahşi bir köpeği vardı onu kovalıyordum kafeye girip müşterilere saldırmasın diye.''Sehun bana güldü.San'ın oturduğu masaya doğru ilerledim ve onu tanımamış gibi yaptım.Böylesi daha iyiydi.''Siparişiniz neydi efendim?''San bana parlak gözlerle bakıyordu.Korkunç ama tatlıydı.''Chanyeol sen bu kafede mi çalışıyordun?Bilseydim daha önceden gelirdim.''Aha sıçtık.Beni tanımıştı.''Oh evet...''dedim.Gerçekten bu sefer kaçışım yoktu.''Üniversite sınavlarına keşke çalışsaydın bu arada adidas yakışmış.''Bu çocuğa aşk büyüsü falan yaptılar herhalde.Önceden bana böyle bakmazdı.''Sağol ne sipariş ederdin?''dedim.Çocuk herhalde kahve içmeye değilde beni içmeye gelmiş.''Seni-pardon ben frappe alacağım.''dedi.Kahvesini hazırlamak için tezgaha ilerledim.Patron bizi kontrole gelmişti.Ah aptalım ben.Camları silmeyi yarıda bırakmıştım.''Park Chanyeol!Ben sana camlar tertemiz olacak dememiş miydim?Of Sehun camlara sen geç.''demişti.Aptal kolaysa sen yap.San'ın kahvesi hazır olmuştu.Kahveyi bardağa doldurup San'ın masasına koymuştum.''Afiyet olsun''dedim.Gidecekken San benim kolumdan tuttu.''Hyung instagram hesabını alabilir miyim?''demişti.Ona instagram hesabımı vermiştim.Gün boyunca kahve dağıtmıştım ve eve gelmiştim.Telefonumu açar açmaz instagrama girdim.Baekhyun'dan bildirim gelmiş.Ne alaka dedim ama umursamadan isteği kabul ettim.Bugün post atacaktım zaten.Adidasım ile fotoğraf çekindim.

real__pcy

Ölüm nedir ki güzelim ben senin için yaşamayı göze almışım 😏

3056 beğeni

suhoreal09
Yakiyosun kardesimm😉

layzhang
ya mal mal seyler paylasma oc

sannmycool
cok yakisiklisin💗💗

             Adidas please sponsorluk

lay
Gerizekali misin ya

chanyeol
Ne varmis be bende

Lay
Salak salak seyler paylasiyosun sonra niye San bana bakmiyo

Chanyeol
Yo bugün gayette asik asik bakıyodu🙄

suho
Bence sen kiskaniyosun lay🙄

lay
Oyle mi olmus

Chanyeol
Oyle
ANANİ

Lay
Noldu

Chanyeol
PQTRON BANA YAZDJ

Suho
Ney

baekyunee_

Baekyun
O post ne

Chanyeol
Ahahah ne postu ya ilahi patron 😅😅😅

Baekhyun
Ne postu öyle mi?
Ben sana adidas giyme demedim mi
|Giyince cok tassakli oluyon musteriler yavsar diye korkuyom

Chanyeol
Yooo kim demis

Baekhyun
Ben patronun Byun Baekhyun

Chanyeol
Tamam patroncugum🥰🥰🥰🙏🏿🙏🏿🙏🏿Hayir inadina giyicem|

apprentice|ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin