Hepinize selam.Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim.Belki size uzun gelmemiştir ama benim için uzun bir süre.Umarim bu bolumu begenirsiniz cunku muhtemelen olaylari toparlamakta güçlük çekeceğim iyi okumalar💗💗HİKAYEYİ OYLAMAYI UNUTMAYIN!!!(Hiçbir idole karşı nefret yoktur)
Baekhyun San'a bakıyordu.
"İçeri geç"
"Hayır"
"Burası Chanyeol ve benim evim gibi sayılır burada evin sahibi ben olduğuma göre emirleri ben veririm."
"Öyle mi?Peki bu ses kaydını gösterirsem ne olur."dedi Baekhyun elindeki telefonu göstererek.
"sil onu."
"Sen bana neler olduğunu anlat ben de ses kaydını sileyim."
"Hayır"
"Peki o zaman."diyerek Baekhyun ses kaydını Chanyeol'a atacakken Chanyeol onların yanına gelir.
"Ne yapıyorsunuz bu buz gibi havada?İçeri gelin de konuşalım."
Baekhyun ve San ikilisi birbirlerine ölümcül bakış atarak içeri girdiler.
"Ee sen ne diyecektin Baekhyun."dedi San.
"Önemli bir şey değil ya"dedi Chanyeol.
"Önemli değilse niye çağırıyorsun!"diyerek sesini yükseltti San.
"Sana mı soracağım?"
"Evet evin sahibi gibi sayılırım."
Chanyeol gülerek"hadi canım ya öyle mi?"
"Öyle."
"Sen hayırdır bi havalara girmişsin?Sana aşığım diye götün kalktı herhalde."
"Tamam yeter ben gideceğim."dedi Baekhyun.
"Hayır gitme."
"Niye?Saat geç oldu."
"Burada kal."
"Burada kalmasına izin vermiyorum dedi San.
"Amına koyucam şimdi senin sanane bundan!"
"Kalmamı mı istersin?"
"Evet."
"Peki."
San esneyerek"benim çok uykum geldi ben yatmaya gidiyorum yanımda yatarsın artık malum patronuna yatak yok."
Chanyeol mecburen kabul edecekti.
Chanyeol Baekhyun için çekyatı açtı.Üzerine yorgan serdi.Chanyeol tam gidecekken Baekhyun onun bileğinden tuttu.
"Niye kabul ettin benim yanımda da yatabilir-"
"Sizene bundan?"
"Doğru"
"Hadi chanyeol!Nerede kaldın?"diye bağırdı San.
"Geliyorum!"diyerek koşa koşa odaya gitti.
İçeri girdiğinde San onu yatakta yatmış bir vaziyette bekliyordu.Chanyeol yatağa oturacakken San onu durdurdu.
"Tişörtünü çıkart"
"Ne?"
"Bu kadar basit oppa~"diyerek Chanyeol'un tişörtünü yırttı.Chanyeol bağıracakken San Chanyeol'un ağzını bantladı.
"Ştt sakin ol bebeğim.Seni görmek istiyorum bu gece."
Chanyeol ne yapacağını şaşırmıştı.
San da kendi tişörtünü çıkarttı ve Chanyeol'un beline Chanyeol'un arkasından sarıldı.Ve Chanyeol'un gögüslerini okşamaya başladı.Chanyeol ne kadar çırpınsa da işe yaramadı.San devamını getirecekken bir beden içeri girdiğinde dona kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apprentice|ChanBaek
RomancePark Chanyeol çırağı olduğu dükkanın önünden geçerken hoşlandığı çocuğu görür ve tanımadığı bir insanın arabasına aniden saklanır