buraya kahve içmeye geliyorsun instagram almaya değil

32 8 3
                                    

Umarım bölümü çok beklememişsinizdir(kimse okumuyor)bu hafta istemediğim şeyler üst üste geldi bu yüzden yazamadım bu arada kısa bölümler yazmayı düşünüyorum çok okuyan olmuyor wattpad etkileşimini yakalamam lazım neyse kendinize iyi bakın seviliyorsunuz😣💗🫶🏻💌
Sabah kalktığımda hızlıca hazırlanıp işe gittim.Yine adidası giymiştim.Banane müşterilerden.Patron beni görür görmez bana doğru koştu."Sana ben adidasla gelme demedim mi?"dedi.Sardı bize aga."Ya canım Byun Baekhyun patroncuğum buraya beni içmeye değil,kahve içmeye geliyorlar"dedim.Bana göz devirdi.Bu adam harbi özürlü."İş yerinde ciddi olman lazım hele bi yarın adidas giy ben seni nasıl işten atıyorum"dedi.Bu sefer ciddiydi.Sabah kahve almaya gelen genelde iş adamları geliyordu.Bir adam da giyimiyle iş adamı olduğunu belli etmiş,kahve almaya gelmişti."Siparişinizi alabilir miyim"demiştim.Adam bana uzun uzun gülümseyerek bakıyordu.Tövbee sabah sabah bu salakla mı uğraşıcam?"Pardon siparişinizi alabilir miyim?"dedim.Adam en sonda bana bakmayı kesmiş,"instagram hesabın ne?"demişti.Patron sanırım bunu kastediyordu.Hiçbir şey diyemedim.Diyemedim çünkü ben insanları tersleyebilen bir insan değildim.En sonunda vermeye karar verdim."peki,real__pcy kahve siparişiniz nedir?"sabrım taşımıştı bana yavşamaya devam etse oturur ağlardım sanırım."Kahve yerine seni içsem ne olur?"diyerek sırıttı ve elini belime koyup beni kendisine yaklaştırdı.Yuh amına koyayım ağzını açsana chanyeol.Bize doğru yaklaşan birisini hissettim."Buraya kahve içmeye geliyorsun instagram almaya değil"dedi.Eyvahh bu patrondu.Adamın eli belimden düştü."Oh kendimi kaptırmışım pardon üzgünüm"dedi.Patron belime elini koydu.Yuh bu da mı bana takıntılı oldu.Belimi elini koyan koyana yeter bi sehun'un koymadığı kaldı.Adam kafeden çıkmıştı.Adam kahve siparişi değil beni sipariş etmeye gelmiş resmen.Ah şu yeni nesil ne terbiyesiz(şaka)telefonuma takip isteği geldi ama takmadım.Sabah gelen çok olmadığı için patron genelde bana bulaşırdı.Bu sefer de yapacağını yaptı."Ben sana adidas giyme demedim mi?"dedi.Ulan patron beni çok mı kıskandın."Ya patroncuğum bi adidas giyip iş adamı tavlamışız çok mu"dediğim an bana doğru yaklaştı."Ne yani ben iş adamı değil miyim?"Kafasını omzuna yasladı.Bana baktı."Patroncuğum ne alakası var siz benim abim gibisiniz ne münasebet"dediğim an yasladığı başını omzundan kaldırdı ve benden uzaklaştı."Peki yarın görürüz kim abiymiş"dedi.

apprentice|ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin