Chopper odasında boy uzatma hapı yapmaya çalışıyodur.bitirir ve bakar ama hiç bir şey olmaz. Chopper bişeyler daha eklemeyi düşünerek masanın üstüne bırakır. O sırada sanji yemeğe çağırır ve chopper yemeye gider. Yemeği yedikten sonra geldiğinde yaptığı hapı luffy yerken görür. Durdurmaya çalışır ama luffy çoktan yutmuştur.bir anda chopper bağırır ve herkez chopperin bağırdığı yere gelir. Luffy bebek olmuştu. Herkez şaşırır. Chopperin boyu kısa olduğu için hissetmemişti.
Herkez luffyyi çok tatlı buldu. Luffy bir anda ağlamaya başladı. Zoro luffyyi kucağına alınca sustu. Luffynin gözleri zoronun küpeleri ne takılmıştı. Zoronun küpeleriyle oynamaya başladı bir yandan da gülüyordu. Herkez çok tatlı olduğunu söyledi ve kucağına almak istedi. Nami luffyyi kucağına aldı. Luffy ağlamaya başladı. Nami luffyyi yere indirdi. Luffy emeklemeye başladı herkez çok şaşırdı. Luffynin gittiği yer mutfaktı. Sanji onu kucağına alıp mutfağa götürdü. Luffy mutfağa girdiği anda sanjiye yemeği işaret etti. Sanji karnının acıktığını anladı. Ona süt yaptı. Luffy ye kimin süt içermesi için kavga çıktı. Sonra Robin içermeye karar verdi. Robin sütü Luffy ye yaklaştırınca Luffy kocaman azını açtı ve Robin ona sütünü verdi. Sütü bitirdikten sonra uyuya kalmıştı. Robin onu yatağa götürdü ve yatırdı. Chopper bir kaç haftaya eski haline döner dedi.
👒Hasır şapka grubu👒Zoro:hey Luffy ye bir şey oldu
Law:ne oldu?
Sabo:ne oldu ln
Ace:kötü bişey mi oldu
Robin:Luffy bebek oldu
Sabo, ace, law:neeeee bebek mi oldu
Chopper:evet
Law:peki nasıl oldu
Chopper:ben kendime boy uzatma iksiri yapıyodum denedim bişey olmadı yemeğe gittim geldiğimde yaptığım karışımı yemişti ve bebek oldu ben kısa olduğum için hissetmemiştim
Law:hımm her bulduğu şeyi yiyince böyle olur
Sabo:oraya geliyoruz
Ace:luffynin tipi nasıldır acaba
Law:bende geliyorum
Nami:iyi hadi gelin şu anda uyuyo
*kapı çalar*
Nami kapıyı açar
Lawın evi daha yakın olduğu için law önce gelmiştir
Law:Luffy nerde
Nami:odada
Law sessizce luffynin odasına gelip bakar. Luffy mışıl mışıl uyuyordur. Çok tatlı diye geçirir içinden. O sırada ace ve sabo içeri girer.
Ace: hani hani nerde.
Law:şşşş burda uyuyor.
Sabo:aaaa çok tatlı
Ace:yerim ben bunu
Ace biraz bağırdığı için Luffy uyanmıştır. Sabo al bak işte uyandırdın çocuğu. Luffy ağlamaya başlar. Sabo onu kucağına alır. Luffy bi anda saboya abwi der. Luffy saboya sarılır. Sabo nun içinde kelebekler uçuşmaya başlar. Ace de kendini Luffy ye gösterir. Luffy acede abwi der. Acede çok mutlu olmuştur. Bi anda law Luffy ye kendini gösterir. Luffy lawı tanıyıp. Lawın kucağına gitmek ister. Sabo vermek istemez ama Luffy ağlamaya başlar sabo da lawa verir luffyyi. Luffy mutlu olur ve kıkırdar. Lawa sarılıp beniw der. Ace ve sabo nun biraz suratı asılır. Law birazcık utanmıştı. Ace ve sabo yukarı çıktılar. Law da luffyyi alıp yukarı çıktı. Nami saboyla ace biraz üzgün bulunca ne olduğunu sordu.
Sabo:Luffy lawa beniw dedi.
Luffy beniw diyip lawa sarıldı. Herkez gülmeye başladı.
Evt 5. Bölüm bukadardı 6 isterseniz yorum yazın.