Sabah olmuştu. Law sabah kalktığında yanında büyük bir sıcaklık hissetti. Yanına baktığında Luffy vardı. Luffy eski haline dönmüştü. Bu kadar çabuk eski haline dönüceğini beklemiyodu. Luffynin sıyah saçlarında ellerini gezdirdi. Saçları çok yumuşaktı. Luffy uyanmıştı. Luffy lawa sarıldı ve saçlarıyla oynamaya başladı. Luffy yataktan indi ve lawın elinden tutup mutfağa götürdü. Henüz kimse uyanmamıştı.
Luffy lawa karnı acıktığını söyledi. Law kendilerine yemek yaptı. Nedense bu sefer Luffy yemeğini yavaş yiyordu. Luffy omzunu lawa yaslayıp yemek yemeye devam etti. Yemekleri bitince dışarı çıktılar. Law eline kitabını alıp oturdu. Luffy de lawın bacağına yattı.
Luffy uyumuştu. Herkez luffyyi uyurken görünce şaşırdı. Luffy gün boyunca uyudu. Yemeyin kokusuna bile kalmadı. Bu işte bir gariplik vardı. Law elini luffynin saçlarında gezdirirken bir şey farketti. Luffy yanıyordu. Luffyyi kucağına alıp chopperin yanına götürdü ve yatırdı. Luffy ye ateş düşürücü verdiler kafasına soğuk bi şeyler koydular. Law bu gecede onun yanındaydı. Sabah olduğunda Luffy eski haline dönmüştü. Herkez uyanmıştı. Kahvaltılarınıda yaptıktan sonra gruba girdiler.
👒hasır şapka grubu👒
Luffy:napıyorsunuz
Law, Robin:kitap okuyoruz
Luffy:sıkıcı
Zoro:evet sıkıcı
Luffy:aşkımm
Sanji:ne aşkımı lan
Luffy:niye diyemez miyim
Sanji:o aşkım evlenınce deniyor
Luffy:e tamam işte yani ben diyebilirim
Sanji:siz evlimisimiz
Luffy:evlenicez
Law:evt
Sanji:omgg
Nami:ne ara lan
Ace:luffy hayırr
Sabo:olmazz
Luffy:bal gibi de olur
Ace:ama ya bizz
Luffy:ne olmuş size
Sabo:biz sensiz ne yaparızz
Luffy:ziyarete geliriz
Zoro:düğünde sake olcak mı
Luffy:olcak herkezi bekleriz
Law:bekleriz
Akşam olur:
Her şey hazırdır. Law damatlık Luffy ise gelinlik giyecektir. Law luffyyi gelinlik giymesi için ikna etmiştir. Law ve Luffy evlenir artık evliler dir.
Bu hikaye bu kadardı bitti grşrz