𝙨𝙮𝙧𝙞𝙪𝙨𝙯 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠
Syriusz jest znany ze swojej pewności siebie, zatem zagadanie do obcej osoby nie sprawia mu problemu. W pewien sposób jest to dla niego rozrywka, zachęca chłopaków do robienia tego samego. Kiedy czarodziej zainteresował się twoją osobą, jak gdyby nigdy nic oznajmił, że jesteście umówieni wieczorem w Wieży Astronomicznej.
𝙧𝙚𝙢𝙪𝙨 𝙡𝙪𝙥𝙞𝙣
Remus jest ciągle przekonywany przez przyjaciół, że trochę więcej wiary w siebie mu wystarczy, aby zdobyć to, czego pragnie. Chłopak usiadł koło ciebie w bibliotece. Patrząc na twój pergamin wykorzystał drobne błędy w twojej pracy domowej, aby móc wytłumaczyć to zagadnienie. W zamian został zaproszony na gorącą czekoladę do Hogsmeade.
𝙟𝙖𝙢𝙚𝙨 𝙥𝙤𝙩𝙩𝙚𝙧
Podobnie jak Syriusz, chłopak jest pewny siebie i chętnie to wykorzystuje. Zamiast jednak wprost zagadać, czarodziej stosuje "końskie zaloty". Gdy widział cię na korytarzu, zakradał się, by pociągnąć cię za krawat. Często "przypadkowo" się z tobą zderzał. Po czasie nie widząc chcianych efektów, podążał za tobą, prawiąc wyśmienite komplementy.
𝙥𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙥𝙚𝙩𝙩𝙞𝙜𝙧𝙚𝙬
W przypadku tego chłopaka było ciężko. Przygotowywał sobie każdej nocy formułkę, którą mógłby ci powiedzieć. Kiedy jednak spostrzegł twoją osobę blisko siebie, momentalnie się peszył. Chłopaki chcąc mu pomóc, pewnego dnia na błoniach popchnęli go na tyle mocno, by stanął z tobą twarzą w twarz. W końcu miał okazję użyć swojego wyćwiczonego wierszyka.
𝙨𝙚𝙫𝙚𝙧𝙪𝙨 𝙨𝙣𝙖𝙥𝙚
Severus często miał wrażenie, że inni uczniowie patrzą na niego dziwnie. Czuł się najlepiej w swoim skromnym gronie towarzyszy i nie czuł potrzeby zmiany tego. Do czasu. Gdy zaczął widzieć cię coraz częściej na korytarzach Hogwartu, miał ciągle myśli o tym, jaką osobą jesteś, czym się interesujesz i czy jesteście podobni. Miał okazję się tego dowiedzieć, gdy był twoim rywalem na lekcji zaklęć i uroków.
𝙧𝙚𝙜𝙪𝙡𝙪𝙨 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠
Ślizgon lubi nieznane, ciekawi go to. Tak właśnie było z tobą - interesujący uczeń. Jednak Regulus wolał obserwować cię, by móc sprawdzić twoich przyjaciół i ciebie. Mimo wszystko pozostał ostrożny w dobieraniu towarzystwa. Po wygranym meczu qudditcha, szukający odnalazł cię na trybunach i zaprosił na wieczorny spacer po błoniach.
CZYTASZ
huncwoci - scenariusze (marauders)
Fanficreakcje starszego pokolenia czarodziejów na wspólne sytuacje!