Yıldıza basıp oy vermeyi unutmayın sizi seviyorumm 💋
Tarih:19.08.2023
1736 kelime______
Sabah hazırlandıktan sonra eşyalarımı aşmış okula gidiyordum,dün eve geç geldiğim için hala yorgundum.
Dün boranın sesini duyduktan sonra aslında onu ne kadar çok özlediğimi hatırlamıştım. Tam 9 yıldır görüşmüyorduk aslında bora benim ilk arşadaşım olmuşda ben farkında değilmişim.
Ğ
Bir daha karşılaşırmıydık bilmiyordum ama onu görmek istiyordum."Görüşürüz mavi."
"Umarım sarı."
Öyle 'Sesin güzelmiş' diyip kaçar gibi çekip gitmeseydide Bi sarılsaydım aptal işte domuz!
Boşuna ona domuz demiyordum ben.
Gerizekalı en sevdiğim şarkıyı dinlerken karşıma çıktı, ne yani ben her 'bikinisinde astronomi dinlerken aklıma bora mı gelicek!
Ağlamak istiyorum offf.
Okula vardığımda en üst kata çıkıp sınıfıma girdim. Keske efe ile aynı okulda olsaydıkta yine bana şaklabanlık yapsaydı.
Dersin başlamasına beş dakika kalmıştı telefonumu çıkarıp efeye mesaj attım.
Alya: Efekan sensiz buralar çok sıkıcı annecim.
Efekan:ALYA! eğer oraya gelirsem seni kaçırıp fareler dolu bir odaya kapatırım ve odada aşağıdan sarkmış cesetler (cesetlerin hepsi benim yüzüm) yerlerde ölü hayvanlar kanlar olur ve çürümüş insan kokulu Bi oda olur bu!
Alya:Efe iğrençsin! Senin nasıl bir hayal gücün var ya? Seni deli hastanesine kapattırıcam efe, senin akıl sağlığından şüphe etmeye başladım!
Efekan:Eğer birlikte kapanıcaksak neden olmasın baby😽💅🏻
Alya:Siktir git şuradan efe
Efekan: Çok ayıp ediyorsun Alya kasma bu kadar sakin ol, calm down babyy, biraz qualitiyy ey ey ey eyyy😼
Alya: Efe Allah rızası için kapat şu telefonu.
Efe:Tamam aşko slayyy💋
Salak falan ama seviyorum bu çocuğu.
"Kız Alya kocamı buldun?"
"Zeynep önüne dön saçma sapan konuşma"
"Alya kız ne dedi bir soru sordu insanları terslemeyi bırak."
"Terslememi istemiyorsanız önünüze dönün su."
Hocanın girdiğini görünce hepimiz ayağı kalktık, hocanın arkasından bir kız daha içeri girmişti.
"Günaydın çocuklar Merve yeni arkadaşınız kendini tanıt kızım."
"Merve olduğunu bilseniz yeter, hocam geçebilirmiyim?"
"Tabi kızım boş yerlerden birine geçebilirsin."
Adının Merve olduğunu öğrendiğim kız bana doğru gelmeye başladı bende cam kenarında en arka sırada tek oturuyordum.
"Merhaba oturabilirmiyim?"
Az önceki konuşmasının aksine gayet ılımlı bir ses tonu vardı.
"Tabii gel." diyip yan tarafa kaydım.
"Bende Alya memnun oldum." diyip elimi uzattım.
"Merve, memnun oldum ve seni sevdim."
Ona küçük bir tebessüm gönderip derse döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘼𝙡𝙮𝙖| 𝙏𝙀𝙓𝙏𝙄𝙉𝙂
ChickLit"Görüşürüz mavi" dedi küçük kız boranın gözlerine bakarken. "Umarım sarı" dedi küçük çocuk Alyanın saçlarına bakarken. °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 17 yıldır ailesinden sevgi görmemiş Alya on sene önce ölen ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğr...