Selam bu anım daha dün yaşadım ve hemen anlatmak istedim. Daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum ama yinede anlatıyım . Zehir kusanların yüzünde bir yara izi olur ve eğer bu yara izi kapanırsa zehir kusanlıktan çıkar. Hikayeye gelirsek dün jaowe buluştuk ayrıldığımız zamanlar ne yaptığımızı konuştuk ve geneli ağladım demekle geçti. Bir şeyler yedikten sonra eve dönmeye karar verdik ancak jaowe anlık bir çığlık attı.Yüzünde yara izi yok değince yüreğim azıma geldi. Olayları anlatmak için Helene gittim söylediğine göre artık zehir kusan değildim ama eğer o yara izini geri açarsam ölüyormuşum yani artık size bunları anlatan Barbara zehir kusan değil normal bir insan aslında mutluyum çünkü işaret dili bilmeyen insanlara derdimi anlatmak sıkıntı oluyor. Jaowe öğrendiğinde çok sevindi . Sesime gelicek olursak çok iyi değil ama zehirden iyidir.Jaowe beraber sahilde otururken çıkan yangınla sıçradık neden ve nereden çıkmıştı . Herkes gibi bizde koşturmaya başladık. Buraları atlıyorum çünkü asıl olay eve gidince başlıyor. Eve gittiğimde gördüğüm manzara pek hoş olmadı abimde yanık izleri vardı . Karşısına geçtim zar zor her şeyi anlattırdım o yakmıştı Jaowe hayatımızdan çıksın diye o sinirle odama çıktım benim size anlatacak hikayelerim bu kadar sonra başka bir hikayede görüşürüz.
( yazarın anlatımıyla.
Barbara hayatı sorgulayan bakışlarla tavanı izleyerek abisinin neden böyle bir şey yapmış olabileceğini düşünüyordu. O sırada telefonu çaldı arayan jaowe ona ertesi gün onların evinde buluşup buluşamıyıcaklarını sordu Barbara kabul etti. Bir kaç dakika ne giyicem diye dolabına boş boş baktıktan sonra annesini çağırdı ve abisinde bunu duydu. Annesi de çok düzgün bir kombin yapamayınca da düz beyaz bir elbise çıkardı.
Ertesi gün
Barbara hem geç uyandığı hem de bir iki saat saçını yaptığı için geç kaldı. Üçte buluşucakları ancak Barbara evden üç buçukta çıktı geç kalıcağını jaowe haber verdi ama jaowe okumadı. Barbara kapıyı çaldı ama garip bir şekilde kapı açıktı. Sürpriz olabileceğini düşünerek içeri girdi babası falan da yoktu ne bu buluşucakları saatte herkes çukura mı kaçmıştı. Taki Barbara üst kata çıkana kadar bir yatak (muhtemelen jaowe aitti) Üzerinde de jaowe ölüsü evet doğru duydunuz Jaowe ölüsü. Barbara bunun kimin yaptığını gayet iyi biliyordu abisi. Gerçekten mi yapmış mıydı bu kadar ileri gidebilmiş miydi lütfen o yapmış olmasın. Barbara öç almasını biliyordu ve bunu yapabileceği en büyük koz yanağındaki kapanmış yara iziydi. Camı kırıp aldığı kesici cam parçası ile evden çıktı. Abisinin karşısına geçti bağırarak " neden öldürüdn " diye sordu . Abisi cevap vermedi ama cevabı çok iyi biliyordu ve kesti ama kesmeden öç almadan bir saniye önce duyduğu cümle beyninde uludu . Ben yapmadım.