Okula gelmiştik.Uygun bir yer bulup arabamı park ettim.Nazlı ve gizem uyumuştu.Onları geldik diye uyandırdım.Uyandılar.Uyku sersemiydiler.Uykularınıda almışlardı.
-Hadi bakalım geldik uyanın..
İkiside benim sesimle irkilmişti.Emniyet kemerlerini çıkartıp arabadan indik.Okulda herkes yoktu.Kimisi evine gitmiş, kimisinin sevgilisi olduğu icin bu mutlu günlerinde beraber olmak için okula gelmişlerdi.Tabiki bn manitası olanlardan değilim..:)
Nazlı ve gizem için buradayım.
Benim en gıcık gittiğim fatih arabasını benim arabamın yanına park etmiş.Kesin bunu gıcıklığına yaptı.Gıcık.
Arabadan indikten sonra okulumuza vedaya geldik.Bu okulumuzda geçirdiğimiz son saatlerdi.Sınıfımız olan daha doğrusu artık eski sınıfımız oldugu icn eski sınıfımıza gittik.Sınıfa girdik.Nazlı berk'in yanına gizemde volkan'ın yanına oturdu.Ve ne yazıkki bnm sıramda fatih oturuyordu.
-Kalkar mısın sıramdan?
-Yoo..Kalkkamam burası artık senin sıran değil.Eskiden di o..
-Öf seninle uğraşamam manyak yaa.. Dedim ve oturdum.Oturunca bana yan gözle bakıyordu.Bu bakışlar..Çok göz alıcıydı.Aman Allahım acaba benden hoşlanıyor muydu?Yok be saçmalama piraye sana gıcık olan bir erkek senden niye hoşlansın ki? Ama bir kitapta okumustum."Aşk dediğin gıcıklıkla başlar.." aman zamanı gelince onu da öğreniriz..Tam düsünceler dalmıştım ki birden fatih'in sesiyle irkildim.
-Pirayeeee...!!
-Ne var be??
-iki saatiir sana sesleniyorum duymuyor musun?
-Ya dalmışım kusura bakma
-Tmm tmm neyse hadi gel biz biraz hava alalım burası baya bi romantiğe döndü.
-Doğru söylüyorsun.Gel dışarıya çıkalım.Tm sıradan cıkarken ayağım elbiseme takalaşmaz mı? Düsüyordum.Çığırdım.Aman allahım...
Heyecan bastı demi? Bi sonraki bölüme dakikalar kaldı.Sabredin ama lütfen beğeni.Seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezuniyett
ChickLitHeyecanlı bölümler, güzel akışlar ve sevgi dolu bir hikayeye ve pirayeyle fatih'in sevdalarını sende tatmak istiyorsan hemen hiç durma! Başla..