Hatice hocamız varlıklı bir kadın.Ama malasef eşinden boşanık.Ve bir oğlu var.ismi Civan.Tam bir aslan parçası.Fatihle çok iyi anlaşıyorlar.Zaten duyduğuma göre fatih çocukları severmiş.Tıpkı ben gibi:)
Arabadan indik.Benim kapımı fatih açmıştı.Daha ilk günden hatta daha ilk saatten romantikliğe başlamıştı bile.İndim arabadan.Kilitledim arabamı.Sonra anahtarını çantama katıp fatihin koluna girdim.Onun koluna girince bir an bir sıcaklık doldu vücuduma.O an dedim ki "İşte benim aradığım kalbimin sahibi bu.."Nazlı berkin koluna, gizemde volkanın koluna girmişti.Çok romantikti bu ortam.Kapıya gelmiştik.Hatice hocamızın bir villası vardı.Kapıda güvenlikler vardı.Öğrencileri olduğumuzu duyunca içeri aldı bizi.
İçeriye adımımızı attığımızda yemek odasından kahkaha sesleri geliyordu.Fatih:
-Aşkım ne bu sesler yaa??Kim var içeride?
-Bilmem aşkım.Ama bana annemle babamın seside geliyor gibi.
-Aynn ya banada babamın sesi geliyor(nazlı)
-Aynn ama benim ablamda var kesin içeride garip gülüşünün sesini duydum sanki?(gizem)
-Valla benden biri yok herhalde içerde seslerini duymadım.
-Tamam neyse hadi girelim o zmn görürüz kimler varmış içeri..Usul usul içeriye girdik.Herkes bizi görünce sevindi.Birde ne göreyim.İçeridekiler hepimizin aileleriymiş.Bizi alkışladılar.Ne yapmaya çalıştıklarını bilmiyordum.Birden hepimizin yüzünde bir tebessüm oluştu.
Annemin gözleri dolmuştu.Fatihle beni kol kola görünce.Meğersem bu oyunda ailem, hocam, arkadaşlarım bile varmış.Hatice hoca fatihle beni hep yakıştırırmış.İşin bu noktaya kadar geleceğini kırk yıl düşünsem bilemezdim.
-Hayırlı olsun anneciğim..Damat beyimizde pek yakışıklıymış...(pirayenin annesi)
-Tşk edrm teyzecim(fatih)
-Evet çocuklarımıza bugüm bu mutlu günlerinde önce söz kesicez sonra mezun yapıcağız inş hadi bakalım nazlı koş yavrum masanın üzerindeki tepsiyi getir bakalım(hatice hoca)
-Ama...Ama..ho-cam..daha biz bugün 1 saat önce adım attık bu ise nasıl olur hemn söz kesmeye.Hem sizin nasıl haberiniz oldu?(piraye)
-Ee piraye biz boşa çağırmadık sizi buraya okulda kamera sistemi diye bir şey var tabikide ordan izledik olup biteni bizde hiç vakit kaybetmeden başlayalım dedik.Yoksa istemiyor musunuz?(hatice hoca)
-Yok estağfirullah hocam istemez olur muyuz?Aksine çok sevindik demi fatih cnm?
Derken fatihe dirsek çaktım.O da:
-Tabi tabi isteriz hemn başlayalım.(fatih)Nazlı hepsini baştan oyun yapmış gizemle birlikte.Yani arabası filan bozuk değilmiş.Gizeminde;) Neyse ama cok iyi yaptlar.:)
Nazlı tepsiyi getirdi ve hatice hoca yüzükleri fatihin babası hikmet amcaya verdi.Hikmet amca taktı ve konuşma yaptı.
Akşam saat 07.00 da mezuniyetimiz başliyacaktı.Ve saat 05.00 dı.
Elimde söz yüzüğümüzle mezun olucaktık Bu çok gzl bir duyguydu.
Fatih elimi tuttu ve herkesin elini öptük.Sonra arkadaşlara göz kırparak el ele arabalara doğru yürüdük.
-Aşkım senin araba kalsın.Benimkiyle git lütfen.
-Tmam cnm dedim.
Sonra bana ön koltuğun kapısını açtı.Oturdum ve emniyet kemerini bağladm.Nazlıgilde arkaya oturdu...
Arabada giderken kalbim küt küt atıyordu.Heyecan basmıştı.Yol boyunca söz yüzüğümüzden gözümü alamadım..☺☺Arkadaşlar vote lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezuniyett
ChickLitHeyecanlı bölümler, güzel akışlar ve sevgi dolu bir hikayeye ve pirayeyle fatih'in sevdalarını sende tatmak istiyorsan hemen hiç durma! Başla..