Çok romantik bir andı o an.Kendimi Fatih'in kollarında buldum.Gözlerimin içine bakıyordu fatih.O an hiç fatih'in kollarından kalkmak istememiştim.Ama daha uzun kalamazdım.Bir an utangaç bir şekilde kollarından kalktım.Benim gözlerimden gözlerini hiç ayırmadı fatih.Beni çok mutlu etmişti.
-Çok özür dilerim.Ben senin düşmene kıyamazdım.
-Tşk ederim.Bu arada kolların kuş tüyü gibiydi.
-Hımm..O zaman tekrar yatmak ister misin?
-...ığmm...Neyse hadi bu ortamı terk edelim dışarıya çıkalım.
-Tmm cnm hadi..
Olamaz! Yine cok şaşırmıştım.Bana "canım" demişti.Dışarıya çıktık.Dalmıştık yine.Yürüyorduk.Birden elimde bir şey hissettim.Kafamı çevirince benim elimi tuttuğunu hissettim.Her şey çok güzel gidiyordu.
Birden önüme diz çöktü fatih.
"Benimle evlenir misin?"
Yine şaşkındım.Ne diyeceğimi bilemedim.Dilim tutuldu.O anda alkış sesleriyle yine irkildim.Nazlı, gizem, berk, ve volkan bize "woww" sesiyle korkutmuştu.Fatih bana bn fatihe baktım.Ve "Evett..!!Evet..!Sonsuza dek hemde..." dedim.Fatih beni kucakladı ve döndürüyordu..
"Dur dur deli.Saçım bozulacak.İndir benii..."
İndirdi beni.Sonra sımsıkı sarıldık.Birden tekrar bir alkış almıştık.Telefonum çalıyordu.Yere attığım çantamı eğilip alıp içinden telefonumu aldım.Arayan kişi hatice hocamızdı.
Açtım.-Alo buyrun hocam?
-Alo napıyosunuz pirayecim?
-Okuldayız hocam son saatlerimizi yaşıyoruz.
-Hım aferin size.Taktir ediyorum sizi.Yanınızda kimler var?
-Nazlı, Gizem, Berk, Volkan, Fatih, tuğçe, mehmet var hocam
-Tamam şimdi hepinizde toparlanın benim eve geliyorsunuz tmm mı?
-nicin hocam?
-Akşam yemeğini bende yiyeceğiz sonra size bir süprizim var hadi geç kalmayın sizin geriniz geldi bile
-Tmm hocam biz hmen geliyoruz
-Byy
-ByyArkadaşlara hatice hocayla konuştuklarımızı anlattım.Memnuniyetle karşıladılar.Son kez sınıfımıza çıkıp vedalaştık.Sonra arabalara doğru yürüdük..
Devam için beğenin lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezuniyett
ChickLitHeyecanlı bölümler, güzel akışlar ve sevgi dolu bir hikayeye ve pirayeyle fatih'in sevdalarını sende tatmak istiyorsan hemen hiç durma! Başla..