🥊

220 17 25
                                    

"Chris Bennet! Eski dostum"

karşımda duran iri yarı adam ve babam birbirlerine sarılırken kalabalıkta kaybolmamaya çalışıyordum.

"Davetin için sağ ol Dj, uzun zaman oldu" babam karşısındaki adamın omzuna elini koyup konuşmuştu.

                              🥊

3 gün önce NewYork'dan Georgia'ya gelmiştik ailemle. Babam eski boksör olduğu için çevresi fazlaydı. Burada yaşayan arkadaşı bizi menajeri olduğu maça davet edince geri çevirmemişti.

Ben olanları düşünürken babam eliyle beni işaret etti.

"Bu kızım Diana, spora biraz meraklı olduğu için onu da getirdim sorun yok değil mi?"

"Merhaba Bayan Diana. Ben Dj Walton. Babanla eskiden çok yakın arkadaştık. Eğer uzun süre burada kalırsanız ailemle tanıştırmaktan memnun olurum."

İkimiz el sıkıştıktan sonra Bay Walton bizi ayırttığı yere götürdü. Oturduğumuz yerden Ring Tam görünüyordu.

"İzninizle soyunma odasına gitmem gerek"

Bay walton gittiğinde babam bana döndü.

"Walton'un senin yaşında oğlu varmış.Hatta bugün maça çıkıyor. Belki de bu yüzden heyecanlı."

Ben dinlerken tekrar konuştu.

"Ayrıca bu boksör çocuk dışında 3 çocuğu daha var. Büyük kızı da boksör. diğer 2 oğlu da beyzbolla ilgileniyor."

"Vay be. Ailecek spora yetenekleri varmış demekki."

"Zamanında Boks'u bırakmasaydın belki seni de böyle yerlerde görürdük."

"Benlik değil. bu spor çok yoruyor,biliyorsun baba."

Biz konuşurken Hakem Ring'in ortasına gelip konuşuyordu.

Bay Walton yanımıza geldiğinde Hakem mikrofondan bağırıyordu.

"Ve karşınızda Javon Wanna Walton!!"

Herkes ayağa kalkıp alkışladığında Bay Walton babamın kulağına eğilip konuştu.

"İşte bu benim oğlum!"

Çocuk Hakemin yanına geçtiğinde gözleri babasıyla buluştu. Babasının gurur verici bakışlarından sonra babam ve bana bakıyordu çocuk.

Boks maçı başladığında herkes nefesini tutmuş izliyordu.

Babam ve Bay Walton aralarında taktikleşiyorlardı.

Maç sonu Bay Walton'un çocuğu kazanmıştı.

Babam Bay Walton'u tebrik ettikten sonra insanlar dağılmaya Hatta sohbet etmeye başlamıştı.

Bay Walton oğlunun yanına gitmeden önce bize ayrılmamamız gerektiğini söyledi.

Diğer Davetliler babamı görünce gelip konuşmaya başladı. Zamanın ses getiren Boksör'ü olan babam artık ne maçlara çıkardı ne de maçlara giderdi. Bazı seyirciler gelip babamdan imza alıyorlardı hatta.

"Sanırım eski ün'üm hala yerini koruyormuş"

babam gülerek konuştuğunda ona gülümsemiştim.

Babam Bi kaç kişiyle konuşurken Yanımıza Bay walton ve maçtan yeni çıkan oğlu geldi.

"Chris Bennet! adınızı çok duydum efendim. "

çocuk babamla el sıkışırken Bay Walton araya girdi.

"Chris, Bu oğlum javon. Davetimin bir sebebi de oğlumun sana olan hayranlığı."

"Memnun oldum Javon. Tebrik ederim bu gün ki maçı kazandın. Bu arada bu da kızım Diana Bennett."

Javon başıyla selam verdiğinde hafifçe gülümsemekle yetindim.

"Diana, babanın anlattıklarına göre önceden sende boks ile ilgileniyormuşsun."

"Ah evet 9 yaşından sonra bıraktım. Sanırım benlik değil."

Babamlar biraz daha konuştuktan sonra babam bana baktı.

"Diana, şampiyonumuzla yan yana dur da fotoğrafınızı çekeyim"

Javon üstünü eliyle düzeltirken yanına geçtim. Javon elini belime atmıştı.

Fotoğraf çekildikten sonra vedalaşıp ayrıldık.

Yeni taşındığımız eve doğru arabayla gidiyorduk.

Eve vardığımızda  annem eşyaları yerleştiriyordu. Israr etsek de kendi başına yapıyordu. Yorgundum bu yüzden odama çıkıp yatmıştım.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

                    (temsili fotograf)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                    (temsili fotograf)

VE İLK BOLUMMM💋💋💋💋

oylayıp yorum atarsanız sevinirşmmmm

favourite boxer. [javon wanna walton]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin