3

166 22 79
                                    

Jungkook'un Gözünden

Jimin ve Hoseok ile mekana doğru yola çıktık. İlk başta Hoseok bana bakarak korkunç bir şekilde sırıtıyordu (cidden korkutucu). Hiç beklemediğim bir anda Jimin kalçasıyla bana vurdu. Resmen sokağın diğer ucuna gittim saka midur?

"Ne yapıyonuz amına kodumun delileri! Nereye düştüm ben böyle?"

Benden sonra Jimin konuşmaya başladı. "Kocanın yanına gidiyoruz azıcık özenli olsaydın. En azından saçını falan yapsaydın bari.."

"Hah! Ben zaten yakışıklıyım kendine gel, ayrıca o benim kocam falan değil."

"Naz yapıyor aşkım takma sen onu" dedi Hoseok.

"YA NAZ FALAN YAPMIYO-"

Jimin işaret parmağını ağzımın önüne koydu. "Shh o ağzını başka şeyler icin kullan."

Hayretle Jimin'e bakıyordum. Bunlar neyin kafasını yaşıyordu böyle? Sanırım arkadaşlarım düşündüğümden daha deli.

Sonunda mekana gelebilmiştik. Girişte Taehyung bizi karşılamıştı.

"Tekrardan hoşgeldin Jungkook."

"Biz de burdayız enişte." diyerek konuya balıklama atlayan kişi Hoseok oldu.

"Enişte mi?" Taehyung garip bir şekilde sırıtmaya başladı. (hala korkunç)

"Kusura bakma, arkadaşlarım biraz deli." dedim. Biraz değil baya delilerdi. Adam korkmasın diye söylemedim.

"Sorun değil. İstediği şekilde hitap edebilirler." diyerek gülümsedi.

Jimin ve Hoseok birbirine bakarak delice gülmeye başladılar

Taehyung bana yaklaşarak kulağıma fısıldadı. "Arkadaşlarının biraz deli olduğuna emin misin?"

Bende onun kulağına yaklaşarak fısıldadım. "Emin değilim." Kafamı ona bakmak için çevirdiğimde fazla yakınımda olduğumu farkettim. Hemen ondan uzaklaştım. "Pardon."

Taehyung arkadaşlarıma dönüp "Hadi içeri geçin. Bizim için bir masa ayarladım." dedi.

Jimin Taehyung'a dönüp "Eniştecim sende mi masaya oturuyorsun. Hobi görüyor musun? Ne kadar çok ortak yönleri var!"

"Anlamadım?" diyerek bana döndü. Keşke onlar gelmeseydi. Beni rezil edip duruyorlar.

En sonunda konuşma bitti ve içeri geçtik. Masaya- yani sandalyeye oturduk.
Önceden tanıştığım Seokjin, Namjoon ve Yoongi de oradaydı. Taehyung'un arkadaşları olduğu için garipsemedim. Jimin sürekli Yoongi'ye bakıp "Jungkook bu kim? Neden kediye benziyor?" gibi sorular soruyordu.
Hepsini cevapladıktan sonra Jimin beklemediğim şekilde konuşmaya başladı. "Eniştecim bu kedi gözlü şahıs sizin oğlunuz mu? Ne iş yapıyor beyefendi?"

"Hayır oğlum değil. Benim oğlum yok. Yoongi'den mi bahsediyorsun? Kedi gözlü falan.." dedi.

"Evet evet şu kediye benzeyen beyefendi! Kendisi ne iş yapıyor?" diye sordu. Ben orda boş boş rezil Jimin'in sorularını dinliyordum. Gerçekten pişman oldum. Utançtan elimle yüzümü kapatmaya başladım. Arkadaşlarım rezil ise benim suçum neydi?

Taehyung bunu farketmiş olacak ki bana bakıp konuşmaya başladı."Bir sorun mu var Jungkook?"

"Hayır hayır bir sorun yok. Neden sordun?"

"Elinle yüzünü kapatmıştın. Merak ettim."

"Beni merak etmene gerek yok." diye yanıtladım. Alt tarafı rezil olmuştum. Nolucak ki yani dimi?

Bunu söylememle yüzü düşmüştü. Kafasını eğmişti. Diğerleri hala sohbet ediyordu. Bizi farketmemişlerdi. "Taehyung ben öyle demek istememiştim." Kafasını kaldırıp bana baktı. "Ne demek istedin Jungkook?"

"Şey demek istedim-" sözümü keserek konuştu. "Tamam Jungkook, sorun değil. Bana açıklama yapmana gerek yok." kafamı aşağı yukarı sallayarak sohbete geri döndüm. Jimin'in Yoongi ile flörtleştiğini farkettim. Jimin'in bu kadar hızlı olduğunu bilmiyordum. Yoongi de durumdan çok memnun görünüyordu. NamJin ikilisi de konuşmaya başlamışlardı. Hoseok telefonuyla uğraşıyordu. Taehyung'un telefonu çaldı. Çok geçmeden telefonu açtı. Konuşmadan telefondaki kişiyi dikkatle dinliyordu. "Sen neyden bahsediyorsun? Tanrım bu bir şaka olmalı!" diye bağırdı. Bir sorun olmalı. Masadaki herkesin gözü Taehyung'a döndü. Telefonu kapatıp bize döndü. "Bizim diğer mekana baskın yapmışlar." dedi.

Yoongi, "Yakuzalar mı?" diye sordu. Taehyung onaylar anlamda kafasını salladı. "Onlar ile aramızdaki meseleyi hallettik sanıyordum." diye konuştu tekrar. "Bende öyle sanıyordum." Taehyung bana baktı, "Bizim gitmemiz gerek." dedi.

Birden hiç düşünmeden konuştum. "Ben de gelmek istiyorum."
"Hiçbir yere gelmiyorsun. Onlar sıradan kişiler değil Jungkook. Onlarla baş edemezsin sen. Sana zarar gelmesini istemiyorum." dedi sinirle.
"Ama-" Namjoon sözümü keserek konuşmaya başladı. "Taehyung haklı Jungkook. Bu tehlikeli, lütfen arkadaşlarınla evinize dönün." En sonunda pes ederek kafamı salladım. "Pekala. Dikkatli olun ama."

Taehyung son kez bana bakıp gitti. Bizde evimize dönmek için ayaklandık ve dışarı çıktık. Cidden endişelenmeye başlamıştım. Eve gittiğim gibi Taehyung'a yazacaktım tabii ki. En sonunda eve vardığımda arkadaşlarım ile vedalaşıp ayrıldık. İçeri girdim daha rahat bişey giydim ve telefonumu elime aldım.

"Kim Taehyung"
whatsapp sohbeti

jungkook:
taehyung?
(20:18 iletildi)

jungkook:
orada misin taehyung?
(20:21 iletildi)

jungkook:
taehyung endiselenmeye basladim
(21:54 iletildi)

jungkook:
iyi misin
(22:26 iletildi)

jungkook:
umarim iyisindir
(22:42 iletildi)
(23:08 görüldü)

Kim Taehyung:
Jungkook? İyiyim teşekkürler.
Neden bu kadar çok mesaj attın?

jungkook:
TAEHYUNF
Sana bisey oldu sandim
Ölüyodum meraktan

Kim Taehyung:
benim için endişelendin demek/
Bu kadar yakın mıydık?

jungkook:
ne/
degil miyiz taehyung?

Kim Taehyung:
Öyleyiz galiba

jungkook:
oyleyiz oyleyiz

Kim Taehyung:
tabii ki de öyleyiz/
Hey Jungkook

jungkook:
efendim?

Kim Taehyung:
Benim evime gelmek ister misin?
(görüldü)

Kim Taehyung:
Yani eğleniriz bişeyler yaparız işte

jungkook:
ne demek istiyor bu?/
nasil bir eglenceden bahsediyorsun?

Kim Taehyung:
Yani.. film falan izleriz.

jungkook:
konum?

Kim Taehyung:
*Konum📍*
Bekliyorum :)

jungkook:
geliyorum😃

---

SELAMLAR BUGUN BIR BOLUM DAHA GELICEK UZULMEYIN
Bu bölüm çoğunlukla duzyazi oldu umarız sıkılmazsınız

Sizce sonraki bölümde neler olacak? Tahminleri alalımm 👉👉

775 kelime

♡ Melodies of the Love | TaeKook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin