4

156 18 105
                                    

Jungkook'un Gözünden

Taehyung'un attığı konumdan yola çıkıp zor da olsa evini bulmuştum. Tam da beklediğim gibi kocaman bir villaydı. Bahçe kapısından içeri girdiğimde bahçede bir sürü koruma olduğunu gördüm. Buna da şaşırmadım. Ne de olsa zengin biri. Zaten dediği kadarıyla bir sürü düşmanı da var. Gayet normal bu kadar korumanın olması.

Korumalar beni tanıyormuş gibi direkt içeri aldılar. Taehyung haber vermiş olmalıydı. Kendimi evin hanımı gibi hissediyordum. Nasıl bişey bu böyle. Aslında fena olmazdı..

Taehyung nerede diye bakınırken korumalardan biri beni Taehyung'un odası (?) olduğunu düşündüğüm bir odaya getirdi. "Patron burada beklemeni söyledi. Birazdan gelir." diyerek odadan çıktı. Gri tonlarında sade bir odaydı.

Taehyung odadaki banyodan beyaz bir bornozla çıktı. Onu gördüğüm anda arkamı döndüm "TAEHYUNG SEN NİYE BORNOZLASIN ÇABUK ÜSTÜNE BİR ŞEY GİY" diye bağırdım. "Neden böyle şaşırdın? Sonuçta ikimizde erkeğiz. Bende olan sende de var." dediğinde yüzüm kızardı. İkimizin de erkek olması onun bu kadar rahat davranabileceği anlamına gelmiyor ki! "Üstüne bişeyler giyin çabuk." dediğimde gülmeye başladı. "Tamam tamam. Bekle biraz. Dönme arkanı. Dönmek istersen dönebilirsin tabii benlik sorun yok." diyip tekrardan gülmeye başladı.

"Çok komik Taehyung aşırı güldüm. Ha ha ve ha."

"Tamam giyindim dönebilirsin."

Önüme döndüm üstünde siyah bir tişört altında ise kahverengi bir eşofman vardı sade ve hoş duruyordu.

"Aşağı inelim mi?" diye sordu. Kafamı olur anlamında salladım.

"Film izlemek ister misin?"

"Olur hangi film?"

"Wish You izlemeye ne dersin?"

"OHA SEN BL İZLİYOR MUSUN"

"Evet neden bu kadar şaşırdın?"

"Uzaktan homofobik gay antisi zorba ve geri kafalı gibi duruyorsun"

İlk başta şaşkın şekilde bana baktı ardından konuşmaya başladı. "Neden sana böyle bir görünüm veriyorum?"

"İnan bilmiyorum"

"Jungkook sana şaşıracağın bir şey söyleyeyim mi?"

Merakla "Söyle" dedim

"Ben gayim."

Şaşkınlıkla suratına bakıyordum "Nasıl yani?"

"Gayim işte."

"Aslında bende gayim."

"Ciddi misin? Hadi canım."

"Evet de.. Konu biraz boka sarıyor sanki."

Ardından konuyu kapatmaya çalışırcasına "Neyse filmi izleyelim." dedi.

"Evet evet filmi unutuyorduk resmen."

Ardından Taehyung ışıkları kapatıp filmi açtı.

Filmi izlerken çok heyecanlı görünüyordu. "Taehyung daha önce izlemedin mi filmi? Çok heyecanlı duruyorsun."

"Bilmiyorum her izlediğimde heyecanlanıyorum."

Taehyung'un Gözünden

Heyecanla televizyondaki filmi izliyordum. Omuzumda hissettiğim baskı ile kafamı hafifçe çevirdim. Jungkook kafasını omzuma koymuştu. Bu haliyle çok sevimli duruyordu. Elimi hafifçe kaldırıp saçını okşadım. Sanki ellerim isteğim dışı hareket ediyor gibiydi. Fakat bundan memnundum. Yumuşacık saçları vardı.

♡ Melodies of the Love | TaeKook ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin