Sıkıntı ile ofladı Jisung . Gün geliyordu ve onun Yoongiyi koruması gerekiyordu . Ama buradan çıkamıyordu .
Omeaga vampir olmasına rağmen güçlerini kullanarak kaçmaya çalışmış onu tutan polislere zarar vermişti .
Bunu duyan Minho ise Jisung'un bir gün için nezarathaneye konulmasını istemişti .
- Han Jisung serbestsiniz fakat Dedektif Lee ile konuştuktan sonra buyrun .
Jisung kendisi için açılan demir parmaklardan çıkmıştı .
Önünde ki polis Jisungu Minho'nun odasının önüne getirip oradan uzaklaşmıştı.
Derin bir nefes alıp odanın kapısını çaldı.
- Gir , hoşgeldin Jisung gel geç .
Jisung zorunlu olarak Minho'nun dediği yere geçti.
Minho Jisunga bir kağıt uzattı .
- Bunu oku öyle konuşalım .
Kafasını sallayıp eline aldı kağıdı Jisung .
- Burda ki her şey doğru ama Yoon'un bazı bilmediği şeyler var .
- Bunlar nedir ?
- Savaş Yoongi yüzünden .
- Ne?
- Yoongi omega vampir olmasına rağmen bir safkan vampir . Bu tür cidden çok özel ve önemli . Her beş yüz yılda bir ortaya çıkar bu tür .
Hani erkekler hamile kalamaz ya bu tür kalabiliyor . İnsanlığın ve vampirlerin liderleri olan çocukları doğururlar .
Yoongi o zamanlar beş , altı aylık idi . Biz de önden tür belirleme diye bir şey var burdan Yoongi'nin türüne bakıldı .
Yoongi'nin türünü gören lider onu öldürmek isteyince işler karıştı ve savaş başladı .
- Başka ?
- Bu omega safkan vampirin özel günleri var .
Bu günler de omega safkan vampirler bir insana veya bir vampire ihtiyacı olur .
- Bölüyorum ama omega vampirler hani sadece insanlar yaklaşırdı ?
- O öyle fakat Yoongi safkanlardan ve ayrıca insanları ve vampirleri yönetecek kişilerin babası olmayı herkes ister bence ?
- Doğru devam edelim .
- Bu günler tehlikelidilir . Bugünden sonra eş bulamayan vampirin ömrü kısalır ve acı çekerek ölüm gününü beklemesi lazım .
- Peki bugün de ne oluyor ?
- Omega vampiri korumayı kabullenen kişi ile ilişkiye girmesi gerekir çünkü artık onlar arasında bir bağ oluşur ve kaderleri birbirine yazılır .
- Ne?
- Ne , ne?
- Dün Jimin Yoongi'nin anlattıklarından sonra Yoongiyi koruyacağına söz vermişti . Peki bugün ne zaman geliyor ?
- 2-3 hafta içinde .
- Onları arayıp çağıracağım bana anlattıklarını onlarada anlat .
- Tamam .
🌹🌹🌹
Yoongi duydukları için şok olmuştu . Jimi ise düşüncelere dalmış düşünüyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Rose
FanfictionYoongi yıllar önce öldürülen biriydi. Yıllar sonra tekrar görünür . Fakat tek bir kişi değil binlerce kişi . Bu olayı merak eden dedektif Park ekibiyle birlikte araştırma yapmaya başlar . Konu hakkında bulduğu ilk gizem Min Yoongi'nin yaşarken bil...