Black Rose

70 11 25
                                    

Yoongi ile detaylı şekilden konuştuktan sonra odama gittim. Yoongi kalkış saatine kadar uyuyup dinlenecekmiş .

Ben ise ofise gidiyordum sormam gereken sorular , almam gereken cevaplar vardı .


Ofise gelis sorgu odasına geçtim . Şerefsiz burada bekliyordu.

- Sana verilen kağıtkarı okudun mu?

- Evet .

- Peki eksik olan veya yanlış olan bir şeey var mı?

- Hayır ama Jisung'un olayları beni cidden şaşıttı . Her şeyi bilipte bana söylememesi beni kırdı . Neyse buradan çıkınca yüzleşirim onunla .

- Buradan çıkamayacaksın .

- Ne ?

- Duydun işte .

- Siz yani şerefsizlerin ölümünü uygun gördü hükümet . Size bir ilaç verilecek o ilaç sayesinde öleceksiniz .

- Bunu yapamazsınız .

- Neden ?

- Çünkü , çünkü ---

- Çünküsü yok bu işin . Sen ve senin gibiler ölecek ve hepinizin soyunu kurutucam .

- Seni peze---

 Onu saydırmalarına aldırmadan sorgu odasında çıktım . Kapıda ki görevli kişiye baş salladım ve öldürme işlemeni onayladım .

Ofisten çıkıp otoparka geçtim . Kafamı toplamak için arabayı sahile sürdüm .

🌹🌹🌹

Birkaç saat sahilde olduktan sonra eve gelidim . Hazırlanıp havalimanına gitmemiz gerekiyordu .

Yoongiyi uyandırdım , valizleri aldım , arabayı havalimanına sürdüm ve uçağa bindik .


 🌹🌹🌹

Yine evlenmek için Parise gidiyordum ve bu değişikti . Sanırım biraz kötü gözüküyordum ki Yoongi koluma dokunmuştu .

- Hey Jimin iyi misin ?

- Bilmiyorum .

- Bana anlatabilirsin .

- 20 yaşlarımın başında idim 22 - 23 gibi . Sevdiğim biri vardı onunla evlenmek için yine Parise gidiyorduk .

Uçakta iken yanımıza biri geldi onun boynuna atlayıp sevgilim dedi . Meğer o beni kullanıyormuş .

Ben onu için ailemi silmiştim ailem o olur diye fakat o sadece beni kullanmıştı .

- Ailen ...

- Babam homofobik idi annem ise eşçinsel annemin babası annemi hastalıklı görüyordu bu yüzden onu babamla evlendirdi .

Babam anneme çok kötü davrandı . Şiddet uyguluyor içiyor aldatıyordu .

 Ben 7 yaşında iken annemi gözlerimin önünde öldürdü  . Yaşım küçük olduğu için kimse bana inanmadı .

 Bu sefer babam bana şiddet uygulamaya başladı . Ben  14 yaşında iken ise evlendi . Evlendiği kişi ise zengin iş adamı olduğu içindi .

Yani babam onu kullandı . Ona herşeyi anlatmya çalıştım fakat sevgisi gözünü öyle bir karatmıştı ki o da beni dinlemedi .

Babam ona iyi gözünmek için bana artık vurmuyordu ama her zaman kötü konuşurdu .

Üniversitenin ilk yılı onunla tanıştım . 3 ay sonra zaten sevgili olduk . Bunu duyan babam ise beni evden kovup evlatlıktan reddeti o adam ise bana yüklü bir miktar verip kaçmamı istedi .

Kaçtım bende onu da alıp Seule  geldim . Hem okuyup çalışıyordum . Ona bakıyordım evlenelim dedik ilk uçak Paris bileti aldık . 

- Jimin ben bunları bilmiyordum ben özür dilerim .

- Özür dileme zaten bilmiyordun neyse zaten geçmişte kaldı yat uyu istersen .

- Olmaz .

- Neden olmaz ?

- Yaa ben uyurken uçak düşerse ?

- Düşmez .

- Düşer o yüzden korkuyorum .

- Korkma ben varım ya artık . Hem istersen elimi tutabilirsin .

- Ben art---

- Lütfen Yoon yük olmuyorsun tut hadi ve uyu .

- Ama sen ? Ben en azından yine uyudum .

- O zaman bende uyurum .

- Ama ya biz uyurken uçak düşer ise ?

- Yoon uçabiliyorsun ama cidden uçaktan mı korkuyorsun?

- Evet başka soru ?

- Yok .

- İyi o zaman .

- Bak ne diyicem istersen kucağıma gel sana sarılır korkunu alırım hem bu duruma alışmış oluruz hem çocuklar  veya çocuğun yanında böyle olmamız gerekir .

- A-ama şey ---

- Yoon seni zorlamıyorum ister elimi tut ister kucağıma gel fark etmez .

- Şey ben ...

Bu konuşmadan sıkılıp Yoonu kendi kucağıma alıp başını göğsüme yasladım . Ona baktığımda kıpkırmızı idi .

- Ji-jim---

- Susta uyu .








Naber gençlik biliyorum bölüm erken geldi ama ne yapayım ki yazmayı seviyorum .

Lütfen yorum yapın oydan çok yorumu önemsiyorum 

Hikayenin gidişatı nasıl ? Neler olmasını istersiniz ?

İstediğiniz her şeyi yazı .

Bu arada insta hesabımı yazıcam oraya gelin konuşak .

erkanecril

ErKaNeCrİl 

bu isimlerden bana ulaşabilirsiniz veya bu hesapa girip erkanecril olan hesaba tıklayıp yine yazabilirsiniz siz sadece yazın ben size her zaman cevap veririm aşklar . 


9 oy 

10 yorum 

ile yeni bölüm sizler ile 

Bu arada Jim 32 -33 yaşlarında genç dedektif 

Black RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin