Black Rose

40 6 23
                                    


- Anne anne beni duyuyor musun ?

- Kes sesini artık velet duymak istemiyorum sesini .

- A-ama annem ---

- Öldü o öldürdüm onu .

- Baba yapmadın onu öldürmedin .

- Kes sesini velet .

Babam bunu dedikten sonra kapıyı çarpıp evden çıktı . Onu umursamadım ama annem ölmemişti değil mi ?

Annemin telefonu buldum ve hastaneyi aradım ...

🌹🌹🌹

- Baba vurma artık .

- Kes sesini aynı annen gibisin çaresiz ve hastalıklı ne demek bir erkeği sevmek haa ne demek ?

- Seviyo---

- Kes sesini aptal .

Attığı tokat yüzünden yere düşmüştüm . Çok sert düşmüş olacağım ki dişim kırılmış ve kaşımdan kan gelemeye başlamıştı ...

🌹🌹🌹

- O seni sevmiyor yapma bu kötülüğü kendine .

- Sevmediğini biliyorum ama ben seviyorum . Hem bu sayede onu yanındayım ...

🌹🌹🌹

- Sen sen bunu nasıl yaparsın ha nasıl ?

-Bab---

- Kes sesini . Seni seni evlatlıktan red ediyorum yarın işlem başlatıyorum artık ne bok yaparsan yap ...

🌹🌹🌹

- Sevgilimmmm.

- Pardon karıştırdınız her halde o benim nişanlım ?

- Jack bu adam ne söylüyor ?

- Jack mi ? Onun ismi Jungmin (öylesine salladım )

-Jimin ben şey ...

🌹🌹🌹

Gördüğüm şeyler ile uyanmıştım . Nefes nefese idim . Kucağımdaki Yoongiye baktım .

Onu cidden koruyacak ve zarar görmesini engelleyecektim . Saftı,masumdu . Yoongiyi düzeltip düşünmeye başladım . Ya onu koruyamazsam ? Ya benim yüzümden ona zarar gelirse ?

Gelecekte ne olacağını bilmiyordum ama şuan için ona güzel bir hayat yaratmak istiyordum . O gün geldiğinde ilişkiye girdikten sonra Yoongi hamile kalırsa tek başına yapamazdı . Vampirler onun peşinde olurdu Yoongi ne kadar güçlüde olsa bir o kadar da güçsüzdü .

Öğrendiği gerçekler ise zaten onu bitiriyordu . İçinde korku vardı ne yapacağını bilmiyordu . Ben Yoongi'nin gözelerinde ki korkuyu silmek ve onu güvende tutmak için onu koruyacağıma söz vermiştim .

Ama bu bizim ruhlarımızı bağlamıştı ve ilişki durumu gerekiyordu . Sadece ilişki yap bitsin gitsin değildi olay . Eğer bir çocuk olursa çok yaralanırdı , yıpranırdı , eksik büyürdü .

Yoongiyi sevmiyordum . Öyle aşk veya hoşlantı yoktu sadece etkilenme ama bir bakınca...

Evlenmek bana göre en iyisi idi . Ruhlarımız zaten kendi kendine birleşmişti zorunda olarak zaten Yoongi'nin yanında olucaktım ama şöyle bir olay vardı ; ruhlarınız birleşsin ilişkiye girmek zorunda kalın belki çocuğunuz olacak ama siz birbirinizden ayrı anılacak ayrı olacak ve mesafe olacaktı .

Bu beni , Yoongiyi ve eğer olursa çocuğu yaralardı .

Kucağımda oluşan kırpıntı ile Yoongiye baktım . Uyanıyordu .

- Günaydın .

- Günaydın . Ne kadar kaldı ?

- Bilmem bir bakayım , hımm 15-20 dk kalmış .

- Tamam o zaman ve şey ben koltuğuma geçeyim .

- Tamam .

🌹🌹🌹

yeni bölümü sınavlarım bittikten sonra atıcam yani oy ve yorum yok


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Black RoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin