Chat 15

300 59 101
                                    

ن/ت: "کلەبکردن؟ تۆ بە جدییتە؟ کوڕە لێرە من لە لێواری لەدەستدانی کارەکەمدام و تۆ پێم دەڵێیت بڕۆ بۆ یانە؟"

جیمین: "ئارام بە کچی! من دەتبەم بۆ ئەوێ بۆ ئەوەی خۆت ئارام بکەیتەوە. تکایە منیش پارەی خواردنەکەت دەدەم" (ئەو ڕوخسار دەبڕێت چونکە دەزانێت ن/ت هەرگیز خواردنی بێبەرامبەر ڕەت ناکاتەوە)

ن/ت: 'چی؟' (چاوەکانی فراوان بوون) 'بەڕاستی؟'

جیمین: (سەری دەجوڵێنێت)

ن/ت: "ئەوا چاوەڕێی چی دەکەیت؟ با بڕۆین..." (قۆڵی بە قۆڵی جیمینەوە دەبەستێت و لە ماڵەکەیەوە دەیکێشێتە دەرەوە)

---کات تێپەڕین----

٩:٠٠ شەو

یانە

نووسەر:

جیمین چاوی لە ن/ت ە کە سەرقاڵی خواردنی خواردنەکەیە.

جیمین: "زۆر مەخۆ."

ن/ت: 'بۆچی؟' (لەکاتی چەقاندنی خواردنەکەیدا پرسی)

جیمین: 'چی ئەگەر قەڵەو بوویت و لە پەتاتە دەرکەویت؟ کەس هاوسەرگیریت لەگەڵ ناکات".

ی/ن: 'ئەگەر کەس هاوسەرگیریم لەگەڵ نەکات ئەوا من هاوسەرگیریت لەگەڵ دەکەم" (زەردەخەنە دەکات)

جیمین: 'چی؟' (چاوەکانی فراوان بوون)

ن/ت: "تۆ گوێت لێم بووە ڕاست شۆرت."

جیمین: "بیچ لانیکەم لێم بپرسە ئایا دەمەوێت هاوسەرگیریت لەگەڵ بکەم یان
نەخێر."

ن/ت: "هیچ بژاردەیەکت نییە." (لەکاتێکدا سەرنجی لەسەر خواردنەکەی بوو وتی)

جیمین: "خوا تکایە خۆشەویستێکی کوڕی پێ بدە، تا کۆتایی تەمەنم بەرگەی ئەم ژنە ناگرم". (وەک منداڵێک گریاو دەکات).

ن/ت: (پێدەکەنێت) "بەڵێ خوایە تکایە گوێی لێ بگرە. وە شتێک بکە بۆ ئەوەی بەرێز پشیلە ئەمجارە ئامادە بێت بۆ ئەوەی ببێتە خۆشەویستە ڕاستەقینەکەم."

جیمین: (بە بێباوەڕی سەری لەقاند) "تۆ بخۆ من دەچم دەچمە ناو سەماکە".

ن/ت: 'باشە!'

نووسەر:

کاتێک جیمین لەوێشەوە ڕۆیشت ن/ت دەستی کرد بە داواکردنی خواردنەوە بۆی.

دوای ماوەیەک ن/ت بە تەواوی سەرخۆش بوو.

ن/ت:!' (نزگەرە) "یەکێک زیاتر (نزگەرە) شووشەیەک تکایە."‏

گارسۆن: "بەڵێ خانم!" (خواردنەوەکەی پێشکەش کرد) "ئەوە خواردنەوەکەت خانمە."

‏ن/ت: "تۆ دەزانی چ گارسۆنێک بەرێز پشیلە مەبەستم ئەوەیە سەرۆکەکەم ئەوەندە خراپە (نزگەرە) چۆن دەتوانێت ئەو ژنە جوانە (نزگەرە) وەک من ئاگر بکاتەوە؟"

نەزانراو  || مین یونگی || [ چیرۆکی چات]✓               کۆتایی هاتووەWhere stories live. Discover now