Chat 21

272 55 77
                                    

.
.
.
.
.

جیمین: (زەردەخەنە دەکات و دەگەڕێتەوە بۆ ئەوەی سەیری جین و نامجون بکات) "هیونگ ببینە، بەرێز مین ئەوەندە گو- ( چاوەکانی فراوان بوون دوای ئەوەی سەیری جین) جین هیونگ، بۆچی دەگریت؟"

نامجون: (سەیری جین دەکات) "هیۆنگ، چی ڕوویدا؟ بۆچی دەگری؟"

جین: "دوای جیمین، پوونگی یەکەم کەسە کە هەڵوێستی بۆ خوشکەکەمان هابوو".

جیمین: "ئۆه! ئەو جونگکوکە گەوادەت بیرکەوتەوە."

جین: (سەری دەجوڵێنێت لەکاتێکدا فرمێسکەکانی دەسڕێتەوە)

نامجون: "ئاو، هیونگ تۆ زۆر نازداری (ئەو جین لە باوەش دەگرێت) تۆ بەم هۆکارە سۆزداریت هەبوو؟"

جیمین: "هیۆنگەکەمان وەها منداڵێکی گریاوە." (پێدەکەنێت)

جین: "ئێستا من سەرم لێ شێواوە. (باوەشەکە دەشکێنێت و سەیری نامجون دەکات) نامجونە، دەبێت ن/ت لەگەڵ کێ هاوسەرگیری بکات ؟ جیمین یان سەرۆکی
ن/ت سوونگی."

جیمین: "تەنها لەبەر ئەوەی بەڕێز مین هەڵوێستێکی بۆ ن/ت هابوو تۆ ئامادەی ن/ت هاوسەرگیری لەگەڵ بکات؟ باوەڕپێنەکراوە!"

"چاوەڕوان بە! (چاوەکانی فراوان بوون دوای ئەوەی درکی بە شتێک کرد) جین هیونگ، سەیرکە ژیانم زۆر بەنرخە بۆ من. بۆیە تکایە ژیانم تێک مەدە بە هاوسەرگیریم لەگەڵ
ن/ت."‏

نامجون: 'ئەم گەمژەیە!' (لە سەری جیمین دەدات) "ئایا ن/ت ی ئێمە ئەوەندە خراپە؟"

جیمین: (بە دەمارگیرییەوە پێدەکەنێت) "بێگومان ئەو... زۆر خراپە!" (دوای ئەوەی دەیگوت لەوێ ڕادەکات).

جین/نامجون: (هەردووکیان سەیری
یەکتریان کرد و پێکەنین)

نووسەر:

لەم نێوەندەدا یونگی لە هۆڵی ئاهەنگەکە دێتە دەرەوە کاتێک لە هیچ شوێنێکی هۆڵی ئاهەنگەکەدا نەیتوانی ن/ت بدۆزێتەوە.

یونگی: "ئەو کچە بۆ کوێ چووە؟" (لەخۆی پرسی)

"پێویستە منیش بچم و لە شوێنی وەستانی ئۆتۆمبێلەکاندا پشکنین بکەم."

----جێگەی وەستانی ئۆتۆمبێل----

نووسەر:

ن/ت لە پارکینگ دانیشتووە و لە مۆبایلەکەیدا بەدوای پەیوەندی جیمیندا دەگەڕێت.

دوای ئەوەی پەیوەندی جیمین دەدۆزێتەوە نامەیەکی بۆ دەنێرێت.

لەم نێوەندەدا جیمین مۆبایلەکەی لە گیرفانی دەردەهێنێت دوای ئەوەی گوێی لە دەنگی دینگ بووە لە مۆبایلەکەیەوە. ئاگادارکردنەوەکە دەپشکنێت و دەڵێت...

جیمین: "ئەو کچە هەوڵی چی دەدات؟"

_________________________________

نەزانراو  || مین یونگی || [ چیرۆکی چات]✓               کۆتایی هاتووەWhere stories live. Discover now