Am ajuns acasă cu Jess. Eu ma duc în bucătărie sa pregătesc ceva sa mâncăm.
Jess observă plicul și mă întreabă:
-Deci... Sa înțeleg ca acesta este plicul misterios...
- Da... M-am gândit sa îl deschidem amândouă.
Ea se uita îngrijorată la mine și apoi la geamul aburit de la cuptor... O întreb dacă este în regula dar nu îmi răspunde. Eu nu vad nimic ciudat la cuptorul meu vechi... Puțin murdar dar într-o stare bunicică.
-V.Vvv.Vad cccevva... Vvinne ssppre mmminee. Suspinând Jess face un gest ieșit din comun și leșinat.
-Jess! Jess! Răspunde!! Iau grăbită un pahar de apa și il torn pe față,in speranța că își va reveni. Ii deschid ochiul drept dar... Am încremenit. Din ochii ei mari, căprui perfecți am văzut niște ochi negri, lipsiți de suflet, pielea i sa făcut vânătă iar vocea ei era groasă, DEMONICĂ!!
Îngrijorată am cautat aghiazma pe care o aveam de când eram mica și i-am desenat o cruce. Ea se ridică, și zbiară:
-În seara asta te invoc sa deschizi plicul! Este seara Demonilor!! Nu ma poți opri! Amintirile tale sunt acolo!! Vreau sa te ajut!
-Ce amintiri?? Părinții mei sunt în Canada și fratele meu este mort!! De ce te-aș crede tocmai pe tine?? Ești un demon ești o fantomă malefica! Demonii vor numai sa ucidă! Nu am încredere!!
Demonul se calmează. Jess încă este sub posesia lui.
-Te implor. Deschide acel plic. Fac asta pentru binele tău.
Iau plicul. Îl analizez și îl deschid.