1.Lien

13 2 0
                                    

Hey, Ik ben Lien en ik ben 17 jaar. Ik heb een jongere zus van 12 die Aïsha noemt. En niet te vergeten Max mijn vriendje. Hij is 18 jaar. Maar is een vampier van ongeveer 150 jaar oud! Maar goed hier is ons verhaal...

"Wekker gaat af"
Max zij goeimorgen tegen ons omdat we alle drie samen in bed lagen. Ik lag nog in Max zijn armen lekker in dromenland. Max en Aïsha schudde me wakker omdat ik de wekker niet had gehoord en nog lag te slapen. "Goeiemorgen slaapkop", zeiden ze.
Ik werd wakker en zei:"Goeiemorgen, tijd voor een nieuwe dag".

We maakten ons klaar voor de nieuwe dag. Toen we alle drie klaar waren ging Aïsha naar Haar kamer en lagen ik en Max samen in de zetel te chillen en een film te Kijken. Maar  het duurde niet lang voordat Max een telefoontje krijgt. "Oei sorry maar deze moet ik even opnemen", zei hij. Is goed zei ik. Hij ginger even naar buiten om te Bellen maar ik was wel benieuwd wie het was omdat ik het anders wel mag horen en nu ging hij dus naar buiten...

Na een paar minuten kwam terug naar binnen. Wie was dat? "Oh nienand speciaal", zei hij. Hij ging naar boven bij Aïsha. Wil je gaan wandellen?", vroeg hij. "Euhm is goed" zei Aïsha." Ze kwamen terug naar beneden. Naar waar gaan jullie?", vroeg ik. " gaan wandellen", zei Max. "Ow oké is goed", zei ik. Ik bleef alleen thuis eenzaam en alleen.   Toen ze al een tijdje weg waren kreeg ik ee telefoontje van Max. Maar ik zag niet aankomen wat hij zei...

de vampier dubbelgangerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu