0.3

87 23 30
                                    

''İşte tam olarak böyle oldu.'' diye tamamladı Zhang Hao konuşmasını. 

Veterinerin yanından ayrılır ayrılmaz Olimpos'a dönmüş ve soluğu arkadaşlarının yanında almıştı. Başına gelen olayları hiçbir şey atlamadan -veterinere duyduğu ilgi hariç- anlatmıştı. 

"Çok tuhaf," diye mırıldandı Taerae düşünceli bir şekilde. ''Tanrı ya da Tanrıça soyundan gelmeyen hiç kimse bizi göremez. O ölümlü seni nasıl görmüş olabilir?" 

Ricky de başını sallayarak onu onayladı. 

"Okuduğum efsanelerden de hiç bu olaya benzer bir şey duymamıştım. Ölümsüzleri sadece ya ölümsüz olanlar ya da onların soyundan gelenler görebilir Hao. Ölümlü olduğuna emin misin?"

Zhang Hao, olumsuz bir şekilde başını iki yana salladı.

"Ölümsüz olduğunu gösteren hiçbir belirti yoktu ama kesin ölümlü de diyemem."

"Ölümsüz soydan gelen ama bunun farkında olmayan bir fani olabilir mi?" diye bir fikir attı ortaya Müzik Tanrısı.

"Öyle olsa bile Tanrı formundayken Hao'yu görmemesi gerekiyordu." dedi Ricky. 

Üç Tanrı da bu konuda hemfikirdi. Kesinlikle görmemesi gerekiyordu.

"Annene söyleyecek misin?"

Arkadaşının sorusunu yüzünü buruşturarak anında cevapladı Eros. 

"Hayır tabii ki. Afrodit bu durumdan hoşlanmayacaktır."

Taerae, "Babana da söyler ve bu konu Zeus'a kadar gider." diyerek onu destekledi.

Hao, arkadaşının babasından bahsetmesiyle kıkırdadı. İkili arkadaşlarının gülüşüne merakla bakarken Aşk Tanrısı keyifli bir sırıtışla gülmeye başladı.

"Köpeğine babamın adını koymuş." 

"Ne?"

Arkadaşlarının şaşkın yüz ifadelerini gören Eros daha da keyiflendi.

"Bahçeye çıkıp köpeğine 'Ares' diye seslendi. O an yaşadıklarımın da şokuyla gerçekten Tanrı Ares'e seslendiğini düşündüm ama sevimli bir köpeğe sesleniyormuş." 

Taerae, "Savaş Tanrısı bunu duymasa daha iyi olacak sanırım." dedi kıkırdayarak. Hao başını sallayarak ona katıldığını belirtti. Her ne kadar babasını en son elli yıl falan önce görse de öfkesinin asla değişmediğini biliyordu. Babasının biricik veterinerinin göğsüne bir mızrak atması hoş olmazdı.

"Babanın bu aralar savaş olmamasından dolayı çok sinirli olduğunu duymuştum. Fanilerin ölümlerine karışmamız yasak olduğundan baban sinirini başka birilerinden çıkarırdı muhtemelen. Olimpos'a geldiğini düşünmek bile kafamdaki uyarı çanlarını harekete geçiriyor." dedi Ricky karşısında Savaş Tanrısı Ares, tüm kana susamışlığıyla duruyormuş gibi titreyerek.

Ve gerçekten o çanlar çalmaya başladı.

Olimpos'u inleten çan sesleriyle üç Tanrı da şok içinde birbirine baktığında Ricky, bu çanların sadece kendi kafasında harekete geçmediğinden emin oldu. 

Yüksek sesle çalan bu çanların tek bir anlamı vardı.

Zeus, Olimpos Dağı'nın 12 Tanrı ve Tanrıçasını bir araya gelmeleri için çağırıyordu. 

*

Zhang Hao, kucağındaki kediyle Veteriner Hekim Sung Hanbin yazılı binanın önünde durdu. Olimpos'ta acil durum çanlarının çalmasıyla Zeus'un çağırdığı 11 Tanrı ve Tanrıça o an yaptıkları tüm işleri bırakıp hızla Dağ'a gelmişlerdi. Hatta öyle aceleyle gelmişlerdi ki tüm Olimpos, Dionysus'ı çırılçıplak ve o işi yarım bırakıp geldiğini gösteren bütün o ibareleri görmüştü. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

my eros | haobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin