Przez kolejne tygodnie Melody wgłębiała się coraz bardziej w świat Formuły 1. Obserwując treningi, kwalifikacje i wyścigi, zaczynała dostrzegać, jak wiele elementów wpływa na wyniki i dynamikę zespołu. Jej ojciec, Toto Wolff, był dumny z zaangażowania córki, choć zdawał sobie sprawę, że to jeszcze nie koniec jej próby.
Jednak to nie tylko wyścigi stanowiły o jej dniach. Miała również przyjaciółkę, Lizzy, która była jej towarzyszką od dzieciństwa. Lizzy była dokładnym przeciwieństwem Melody - energiczną, spontaniczną i pełną entuzjazmu dziewczyną. Spotkania z nią były dla Melody odskocznią od świata bolidów i strategii.
Pewnego wieczoru, po intensywnym dniu na torze, Melody zaprosiła Lizzy na kolację do lokalnej restauracji. Lizzy zawsze potrafiła rozluźnić atmosferę i sprawić, że Melody zapominała na chwilę o ciężarze swoich obowiązków.
— Opowiedz mi, jak się czujesz w tym całym świecie wyścigów — zachęcała Lizzy, nabierając łyżkę zupy.
Melody wzruszyła ramionami. — Czasami czuję, że jestem jakby obserwatorem, ale z drugiej strony... zaczynam dostrzegać, jak wiele emocji, pracy i wysiłku kryje się za każdym wyścigiem. To nie jest tylko prędkość, to także strategia, zespołowa współpraca i presja.
Lizzy skinęła zrozumiałym uśmiechem. — Tak, wiem, że to dla ciebie wyzwanie. Ale zobacz, jak daleko już doszłaś! Pamiętasz, jak razem trzymałyśmy kciuki za twojego taty na torze?
Melody uśmiechnęła się na wspomnienie. — Oczywiście pamiętam. To był pierwszy raz, gdy miałam okazję poczuć tę atmosferę na własnej skórze.
— No i teraz jesteś tu, w tym wszystkim, obok najlepszych kierowców świata — dodała Lizzy. — Ale pamiętaj, że nie tylko bolidy kształtują twoją drogę. To, co robisz poza torami, to też ważna część twojej historii.
Następnego dnia na torze, Melody była jeszcze bardziej skupiona. Jej rozmowa z Lizzy dała jej nową perspektywę, a to sprawiło, że patrzyła na wyścigi i wyzwania z jeszcze większym zaangażowaniem. Była gotowa na nowe wyzwania i trudności, bo teraz wiedziała, że nie jest sama - ma wsparcie przyjaciółki i swojego ojca.
Podczas przerwy między wyścigami, Melody natknęła się na Lewisa Hamiltona. Ich rozmowa była coraz bardziej otwarta i szczera. Była zdeterminowana, by pokazać, że jest gotowa na to wyzwanie, zarówno na torze, jak i poza nim. A każdy kolejny dzień przynosił nowe emocje i odkrycia, a także jeszcze większe zbliżenie między Melody a Lewisem.
CZYTASZ
My safety | Lewis Hamilton
Teen FictionW tej opowieści, Melody Wolff, córka szefa zespołu Mercedes w F1, wkracza w świat wyścigów, poznając zespół ojca oraz kierowców, w tym legendarnego Lewisa Hamiltona. Fascynacja między Melody a Lewisem rozwija się od pierwszego spotkania, wplatając i...