Kiedy sezon rozkwitał w pełni, Melody znalazła się na torze obok swojego przyjaciela Maxa Verstappena, który również był utalentowanym kierowcą w Formule 1. Ich relacja była pełna współzawodnictwa, ale także wzajemnego szacunku i wsparcia. Ich pasja do wyścigów łączyła ich na torze, a przyjaźń poza nim.W międzyczasie, po jednym z wyścigów, Lewis znalazł okazję, by porozmawiać z Melody. Wieczorem, gdy siedzieli na tle pełnego gwiazd nieba, zdecydował się otwarcie wyrazić swoje uczucia.
— Mel, to, co się między nami działo, nie jest już możliwe do zignorowania. Nie chcę, żeby to przeszkodziło w naszych wyścigowych celach, ale jednocześnie czuję, że powinniśmy to przemyśleć.
Melody spoglądała na niego, jej oczy lśniły w świetle gwiazd. — Lewis, to prawda, że nasza relacja stała się bardziej złożona. Czuję to samo. Ale jak znajdujemy równowagę między tym, co czujemy, a tym, co robimy na torze?
Lewis wziął głęboki oddech. — Przez lata nauczyłem się, że życie to nie tylko wyścigi. Chociaż jestem niesamowicie zmotywowany do osiągania sukcesów na torze, to też jestem człowiekiem z uczuciami i pragnieniami.
Melody kiwnęła głową, zachęcając go do kontynuowania.
— Mel, jesteś niesamowitą osobą i kierowcą. Twoje zaangażowanie i pasja są inspirujące. Ale kiedy patrzę na ciebie, widzę coś więcej niż tylko rywalkę na torze. Chcę, żebyś wiedziała, że jestem tu dla ciebie, nie tylko jako kolega z zespołu, ale jako ktoś, kto chce być częścią twojego życia.
Melody była poruszona jego słowami. — Lewis, to, co mówisz, jest piękne. Ale jednocześnie wiem, że nasze wyścigowe cele są równie ważne. Chciałabym, żebyśmy znaleźli sposób, by te dwie sfery istniały obok siebie.
Lewis się uśmiechnął. — Myślę, że to możliwe. Nie chcę, żeby to, co się między nami dzieje, było przeszkodą. Chcę, żeby było dodatkowym źródłem motywacji i wsparcia, zarówno na torze, jak i poza nim.
Melody uśmiechnęła się szeroko. — Dziękuję, Lewis. Jestem wdzięczna za to, że jesteś częścią mojego życia, zarówno na torze, jak i w innych momentach. Myślę, że razem możemy znaleźć równowagę, o której mówiliśmy.
Ich rozmowa była pełna szczerości i wzajemnego zrozumienia. Niezależnie od tego, co przynosił przyszły sezon, wiedzieli, że ich relacja miała wartość i potencjał. To była chwila, która otworzyła nowy rozdział w ich wspólnym doświadczeniu, zarówno na torze, jak i poza nim.
CZYTASZ
My safety | Lewis Hamilton
Roman pour AdolescentsW tej opowieści, Melody Wolff, córka szefa zespołu Mercedes w F1, wkracza w świat wyścigów, poznając zespół ojca oraz kierowców, w tym legendarnego Lewisa Hamiltona. Fascynacja między Melody a Lewisem rozwija się od pierwszego spotkania, wplatając i...