Hikayeden önce biraz bilgi...
Michael 19, sen ise 18 yaşındasın. Erkek kardeşin var ve erkek kardeşinle beraber babanızla yaşıyorsunuz. Babanız sürekli işte olduğu için kardeşinle genellikle sen ilgileniyorsun, bu durumdan pek memnun olmasan da zorunda olduğunu biliyorsun.İtalik: Davranış
Kalın: İç ses
Normal: Konuşma
______________________________________________Y/N (iç ses): "Kahretsin... Yarın kardeşimin doğum günüydü ve ben hiçbir hazırlık yapmadım! Nasıl aklıma gelmez."
Bunları düşünürken aynı zamanda hediye almadığını hatırladı Y/N, akşamın bu vaktinde hem de. Hızla yatağından kalktı ve pencereye baktı, hava yağmurluydu.
Askılığından bir mont alıp giydi. Sonra da odasından çıkıp kardeşine haber vermek için kardeşinin odasına girdi. Oyuncak peluşlarıyla oynayan kardeşine baktı ve gülümsedi.
"Markete gidip birşeyler alacağım, istediğin herhangi birşey var mı?"
"Hayır abla, sağol."
Dedi ve gülümsedi kardeşi. Y/N de odadan çıkıp kapının olduğu yere gitti. Ayakkabılarını giydi ve ceketinin önünü kapatıp kapıyı açtı, sonra da evden çıktı.
Evden çıktığı anda şok olmuştu. Resmen sağanak vardı! Henüz sonbahara yeni girmişken bu kadar yağmur yağması şaşırtıcıydı. Y/N derin bir iç çekti ve yürümeye başladı. Yolda yürürken gözleri oyuncakçı dükkanı arıyordu. Etrafa iyice bakındı ve reyonlarında hayvan peluşları olan bir dükkan fark etti. Y/N dükkana doğru ilerledi. Yaklaştığında fark etti, dükkan bayağı büyüktü. Sonunda içeri girdi.
İçerisi oldukça büyüktü. Ayrıca burası bir oyuncakçıdan ibaret değildi. Sahnede çocukları eğlendiren robotları olan, birçok oyun alanı olan, peluş oyuncaklar satan bir pizzacıydı.
Y/N kapıdan girdiği anda etrafına bakındı. Gerçekten güzel bir mekandı ama aradığı şey bir görevliydi. Tam etrafına bakınırken bayan personel Y/N'nin yanına geldi.
"Hoşgeldiniz efendim, size nasıl yardımcı olabiliriz?"
Görevlinin bu hoş karşılaması yüzünde bir tebessüm oluşturdu.
"Kardeşim için bir peluş oyuncak bakıyordum ama yağmur gittikçe hızlanıyor. Sanırım biraz yavaşlayana kadar oturabilirim."
Görevli içten bir gülümsemeyle Y/N'ye masaların olduğu yeri gösterdi. Y/N birine oturdu ve oturduktan kısa süre sonra görevlinin ona pizza getirmesiyle mutlu olmuştu. Görevli tekrardan mutfağa döndüğünde Y/N pizzasını yemeye başladı.
Tam o sırada biri aniden kapıyı sertçe açarak içeri girdi. Çoğu kişinin bakışları ona dönmüştü çünkü adam büyük bir hırsla dükkana girmişti ve neredeyse kapı kırılacaktı! Fakat o adam kimseyi umursamadan adımlarını hızlandırdı ve personel odasına doğru yürüdü. İçerideki bir adam sesleri duyup kapıyı açtı. Dükkana giren adam konuşmaya başladı.
"Ben istifa ediyorum."
Karşısındaki kapıyı açan adam çok şaşırmıştı. Yüzüne içten olmayan bir gülümseme yerleştirdi.
"Aman Michael! Bence bunları oturup sakince konuşalım, ne dersin?"
"Seninle konuşmak isteyen kim dolandırıcı piç, istifa etmek istiyorum diyorum!"
Y/N (iç ses): Demek adı Michael'mış.. Neden bu kadar sinirliki acaba..?
Michael'in karşısındaki adam, Michael'in "dolandırıcı" lafından sonra gerilmişti. Biraz Michael'a yaklaştı ve fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- ̗̀໒ Michael Afton x Reader || FNaF Ship Book
Romance༺✮•° 𝙈𝙞𝙘𝙝𝙖𝙚𝙡 𝙭 𝙁𝙚𝙢! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝘽𝙖ş𝙡𝙖𝙣𝙜ıç: 21/08/23 𝘽𝙞𝙩𝙞ş: ??/??/?? ➮ İ𝘭𝘬 𝘥𝘦𝘧𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘱 𝘺𝘢𝘻ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘤𝘳𝘪𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘴𝘦 𝘭𝘪𝘯ç𝘭𝘦𝘮𝘦𝘬 𝘺𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘦ç𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻. ➮ 𝘉𝘢𝘯𝘢 𝘺𝘢𝘳𝘥ı𝘮𝘤ı 𝘰𝘭𝘥...