Bayağı fazla uzun bir bölüm oldu. Ara vererek okuyabilirsiniz. Umarım okurken keyif alırsınız<3
_________________________________________~Önceki Bölümden 3 Gün Sonra~
Sabah saat 06:00 civarıydı. Michael yine lanet olası işimden çıkıyordu. Tek planladığı şey bu yoğun gecenin ardından eve gitmek ve hemen kendini yatağa atıp huzurlu bir uyku çekmekti. İşten çıktığı gibi arabaya bindi. Bir yandan giderken telefonuna gelen 5+ bildirime tıkladı. Hepsi Y/N'den gelmişti.
Michael (iç ses): "Gece yarısı bana ne yazmış olabilirki?"
Mesajlara tıkladı ve okumaya başladı. Aynı zamanda arabayı sürmeye devam ediyordu.
_________________________________________
○ Y/N
_________________________________________Hey, Michael
Uyanık mısın?
00:32Bu gece iştesin
diye biliyorum.
Cidden anlamı-
yorum, hiç mi
molaların yok?
01:26Ya da var ama
bana cevap
vermek istemi-
yorsun..?
02:09Hey, ben hâlâ
uyuyamadım.
03:47Kesin işte
uyuyakaldın
:D
04:11Ne zaman
bitiyordu bu
iş ya?
04:20Ben uyuyacağım,
sana da iyi
geceler Michael
05:58
_________________________________________Michael, hem araba sürdüğü hem de mesajlara baktığı için hepsini okuması biraz uzun sürmüştü.
Evi yakın olduğu için eve hemen varmıştı. Arabayı müsait bir yere park etti. El frenini çekip anahtarını aldı ve arabadan indi. Arabanın kapısını kapattıktan sonra evin kapısına doğru yürüyüp kapıyı açtı.
Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdiğinde bir koltuğa oturdu. Michael, tekrardan telefonuna baktı. Ne cevap yazabilirdiki?
_________________________________________
○ Y/N
_________________________________________İyi misin sen? Bütün gece boyu işte olacağımı sana önceden söylediğimi hatırlıyorum.
06:18_________________________________________
Michael bu mesajının biraz kaba olduğunu düşündü. Mesajı yazdıktan birkaç saniye sonra hemen sildi. Y/N'ye karşı nazik olmalıydı. Çünkü Y/N onun tek ve en iyi arkadaşıydı. Kısa zaman önce tanışmalarına rağmen, Michael'in yanında tek iyi hissettiği kişi Y/N'di. Belki de biraz kimsesiz olduğundan böyleydi, ama yine de Y/N'yi kaybetmeyi göze alamazdı.
Mesajını sildi ve yeni bir mesaj yazmaya başladı.
_________________________________________
○ Y/N
_________________________________________Çalışıyordum, ve
hayır hiç molam
yok. Mesajlarını
yeni gördüm yani :b
06:19
iletildi
_________________________________________Tabiiki Y/N henüz uyumamıştı. Michael'in mesajıyla hemen titreyen telefonuna baktı ve bir cevap yazdı.
_________________________________________
○ Y/N
_________________________________________Anladım, sorun
değil, ben de
uyuyamamıştım
zaten :DBenim bayağı
uykum var,
bütün gece
sadece çalıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- ̗̀໒ Michael Afton x Reader || FNaF Ship Book
Romance༺✮•° 𝙈𝙞𝙘𝙝𝙖𝙚𝙡 𝙭 𝙁𝙚𝙢! 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 𝘽𝙖ş𝙡𝙖𝙣𝙜ıç: 21/08/23 𝘽𝙞𝙩𝙞ş: ??/??/?? ➮ İ𝘭𝘬 𝘥𝘦𝘧𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘱 𝘺𝘢𝘻ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮, 𝘤𝘳𝘪𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘴𝘦 𝘭𝘪𝘯ç𝘭𝘦𝘮𝘦𝘬 𝘺𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘦ç𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻. ➮ 𝘉𝘢𝘯𝘢 𝘺𝘢𝘳𝘥ı𝘮𝘤ı 𝘰𝘭𝘥...