33.bölüm

324 15 40
                                    

En son: birbirlerine Su atıyorlardı, eğleniyorlardı

"Baya suda vakit geçirmiştik öğlen olmuştu 13.25"

Chan: hadi artık çıkalım

Wien: abi hayır ya azıcık daha

Chan:güzelim öğle yemeğini yiyelim daha sonra gezicez bütün gün suda kalamayız hadi

Wien: nereyi gezcez hadi gezelim

Minho: bismillah dur bi daha yemek yemedik

Wien: hadi hadi

"Hepsi havlularını alırlar odalarına giderler hepsi duş alıp üstlerini değiştirirler Wien'nin giydiyi"

"I.n abinin koluna girersin ve diğerlerinin yanına gidersiniz ve yemeklerinizi alırsınız ve bi masaya oturursunuz"

Wien: bişey diyim mi buranın yemekleri harika

I.n: Wien otelin herşeyini kontrol edip yorumluyorsun

Wien: napıyım abi not ettiklerimi otelin sahibine vericem bak

Minho:not mu aldın manyak ya

Wien: evet ona göre bir dahaki sefere düzeltmeleri gerekiyor

Minho: oldu canım başka isteğin varmıydı

Wien: şuanlık yok ama her an olabilir

Chan: neyse hadi yiyin daha yapacağımız şeyler var

"Herkes yemektelerini yemeğe devam ederler ve bitirince kalkarlar ve dışarı çıkarlar gezmeye başlarlar Wien gördüğü herşeyin yanına gidiyor bakıyordu"

Minho:ya Wien bi dur a şuna bakın diyorsun gidiyorsun a bu kötüymüş diyorsun

Wien: Tamam ya a bak şu güzele benziyor

*Diyip koşmaya başlar"

Minho:ben bu kıza söz geçirmiyorum

Felix: insanın kız kardeşi olması böyle bir şey işte

"Diyip tebessüm ederler sonra chan Wien'e seslenir"

Wien:abi ben bunu gerçekten beyendim!

Changbin: seni duyabiliyoruz sakin ol!

Wien: hyunjin abi tam senlik şeyler var burda gel bak!

Hyunjin: hani nerde bakayım!

"Der ve oda Wien'nin yanına koşar"

Minho: biz az önce nediyorduk buna napıyor ya

"Hepsi güler ve hyunjin ve Wien'nin yanına giderler onlarda bir kaç şey alırlar ve baya gezerler hava yavaş yavaş kararıyordu ve oradaki şezlonglara otururlar ve güneşin batışını izlerler"

Wien: size birşey diyim mi İyiki benim abimsiniz sizi çok seviyorum

"Öyle diyince hepsi yanıma gelip bana sarılırlar"

Chan:bizde seni seviyoruz ve İyiki bizim kardeşimizsin

Hyunjin:aaaaa ben yine sarılamadım

Minho: hyunjin hepimiz sarılıyoruzda sen nasıl sarılamıyon

Hyunjin: bilmiyorum hem dışta kalıyorum Yoksa…

Chan:yoksa ne

Hyunjin: evlatlıkmıyım

Minho: aynen bu yüzden sen hep dışarıda kalıyon

Hyunjin:ğağağğağa

Wien:gel benim canım abim sanada sarılalım

Chan: hadi hava baya karardı gidelim

Wien: tamam

"Otele gelirler ve otelde parti vardı partiye gelirler Wien hariç hepsi içmişti ama seungmin abim sarhoş olmayacak kadar içmişti ben ise kokteyl içmiştim canım sıkılmıştı ve seungmin abime telefon görüşmesi yapmam gerekiyor dedim ve çıktım dışarısının kokusu iyi gelmişti yeji'yi aradım ve onla konuştum tatile geldiğimizi falan anlattım oda bana ormana geziye gittiklerini hatta beomgyu'nun kaybolduğunu soobin'nin onu ararken onunda kaybolduğunu söyledi gerçekten manyaklar ya baya konuşmuştuk ve şarjının bittiğini söyledi ve bende tamam dedim ve kapattım ve içeri geçtim abimler hâlâ içmeye çalışıyordu chan abim hafif atılmıştı sanırım seungmin abim ona kahve söylemişti çünkü diğerlerinin kahveyi içmeyeceğini biliyordu Minho abimin yanına oturdum kafasını benim omzuma koydu bende seungmin abime döndüm ve"

Wien:abi hadi gidelim saatte zaten geç oldu

Seungmin: tamam ben han ve felixi götüreyim chan sende hyunjin ve changbini al Wien sende iki dakika bunların yanında bekle Minho ve ı.n'nin yanında dur tamam mı bi delik yapmasınlar

Wien: tamam abi

"O sırada ı.n abimde diğer omzuma yattı aslında omzuma yatmalarında sorun yok ama çok fena içki kokuyorlardı beklerken iki kadın yanıma geldi bana Minho abimi göstererek" ödünç alabilirmiyim" dedi bende tabiki hayır dedim ı.n abimi gösterdi bu seferde ve yine aynı şeyi söyledi bende yine kabul etmedim"

Kadın:ama iki erkeği bulmuşsun birini ver bari

Wien: vermem bunlar benim abim ve sende burdan acil uza tamam mı

"Dedim bana garip garip baktı ve uzaklaştı bende dayanamadım ve iki abiminde kolundan tutup otel odasına çıkarmaya çalıştım biraz zor oldu ama olsun ı.n abimi duvara yasladım Minho abiminde odasını açtım ve yatağına yatırdım ve çıktım zaten changbin abimle aynı odada kalıyorlardı odadan çıktım ve ı.n abimin yanına gittim oda duvara yaslanmış bir şekilde uyuya kalmış çok tatlıydı kolundan tutum tutunca zaten gözünü açtı bizim kaldığımız odaya götürdüm kapıyı açtım ve ı.n abimi yatağa koydum yorulmuştum sonra duşa girdim ve ben çıktıktan sonrada üstümü değiştirdim ve ı.n abimi uyandırdım onunda duş almasını söyledim zar zor kalktı ama duşa girdi bende yatağa oturdum ve telefonla uğraştım bu arada giydiğim şey bu"

n abimi uyandırdım onunda duş almasını söyledim zar zor kalktı ama duşa girdi bende yatağa oturdum ve telefonla uğraştım bu arada giydiğim şey bu"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Üstünde hırka var ama yatarken çıkartırsın telefona baktıktan sonra kenara koydum ve yorganın içene girdim o sırada ı.n abim duştan çıkmıştı üstünü değiştirip ışığı kapattı ve oda yattı bana sarıldı bende ona sarıldım bir süre sonra gözlerim uykusuzluğa dayanamadı ve kapandı"

                   ~bölüm sonu~

~•Skz abilerim•~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin