En son:uyuya kalmışlardı
"Sabah olur ve wien kalkar elini yüzünü yıkayıp üstünü değiştirir"
"Ve abinide uyandırmak için yanına gelirsin dürtersin ama uyanmaz "
Wien: Abi, Abi, Abi hadi kalk
ı.n: Wien daha erken değil mi ya gel sende uyu
"Dedi ve beni yanına çekti zar zor kurtuldum hep saçımı bozmuştu "
Wien: abi uyan hadi bak uyanmassan su atarım
I.n: tamam Wien ya kalktım sen benim başıma belamısın
Wien:ben senin küçük ve tatlı belanım abicim hadi seni bekliyorum
I.n: Tamam
"I.n abim işlerini hallederken bende yatağı topladım telefonumuda cebe attıktan sonra ı.n abimde zaten gelmişti koluna girdim o telefona bakıyordu bende onun baktığı şeye bakıyorum yani telefona bu arada ı.n abim ve seungmin abim Sevgililerinden ayrılmış bunu duyduyuma o kadar çok sevindim ki ı.n abimle diğerlerinin yanına gittim hepsine günaydın dedikten sonra kahvaltıya indik yemeklerimizi seçtik ve masaya oturduk"
Chan: Wien sana bişey söyliyecez
Wien:söyleyin abim
Chan: bugün dönüyoruz haberin olsun
Wien:ama neden abi ya sadece 2 gün kaldık
Chan: napabilirim güzelim şirkette işler yavaşlamış hem evin bahçesindede havuz var
Wien: kastettiğim şey o değil tatilin tadını çıkartamıyacaz zaten okulların açılmasına az kaldı (ay gerçekten öyle)
Chan: güzelim elimden bişey gelmiyor napabilirim
Wien: off ya
"Yemekleri yiyip biraz gezmek için otelin dışına çıkmıştık baya bir gezmiştik dondurma aldık tatlı yedik ve içecek içtik zaman hızlı geçmişti baya hediyelik eşyada almıştım yejilere,otele döndük ve eşyalarımızı toplamaya başladık ı.n abime biyandan söyleyeniyordum biyandanda eşyalarımı topluyordum eşyaları topladık ve akşam yemeği için aşağı indik yemeklerimizi seçtik içeceklerimizede aldık ve masaya oturduk yemeklerimizi yerken hiç kimsenin konuşmadığını farkettim ama aldırış etmedim yemeklerimizi yedik bavullarımızı aldık ve araba'ya yerleştirdik araba'ya bindim abimlerde herşeyi yaptıktan sonra onlarda bindiler chan abim mutsuz olduğumu görünce konuşmaya başladı "
Chan: güzelim üzülme boşver bidaha ki seferde daha uzun kalırız tamam mı
Wien: tamam abide çok hızlı olmadımı ya
Chan: bebeğim bizde kalmak isterdik ama napalım yapacak birşey yok üzülme
Wien: tamam
"Dedim ve telefonda gezinmeye başladım akşamleyin yolculuk yapmak gibisi yok bu yüzden birazda onun verdiği hissiyatla birlikte filmimi izlemeye başladım Minho abiminde dikkatini çekmiş olacak ki oda izlemeye başladı telefonu önümüze koydum rahat bir şekilde izleyebilmek için arkadanda Minho abim çekirdek ve kola çıkardı ve bana göz kırptı işte Neşem yerine gelmişti baya izledik nerdeyse 3-4 bölüm bitirmiştik bana bir süre sonra uyku bastırdı gözlerim yavaşça kapandı ve uykuya daldım Minho abim kafamı omzuna yaslamıştı 5-6 saat süren bu yolculuk sonunda bitmişti abimler bavulları eve taşırken ı.n abimde beni kucağına alıp odama çıkarmıştı bavulumuda odada bir kenara koydu ve yanağımı öpüp çıktı abimlerde kendi bavullarını yerleştirdiler ve bi duş alıp yatmışlardı"
*SABAH OLUR*
"Yüzüme vuran güneş ışınlarıyla birlikte kalktım ve tavana hayatı sorgulayan bakışlar attıktan sonra kalktım ve elimi yüzümü yıkadım bir duş aldım ayılmak için bakım falan yaptım basbaya mutluydum üstümü değiştirdim"
"saçımı kurutup salık bıraktım ve aşağı indim chan abim herkesten önce uyanmış kahvaltı hazırlıyordu yanına gittim ve yanağına bir öpücük kondurdum ve ona yardım edilecek birşey varmı diye baktım"
Chan: günaydın güzelim
Wien: günaydın yakışıklı abim yardım edilecek birşey varmı
Chan: yok abim diğerlerini kaldırsan yeter benim için
Wien: Tamam o iş bende
"Yukarı çıktım ı.n abimin odasına girdim ve yatağın üstüne çıktım uyan diye bağırmaya başladım uyandı bana baktı ve yastığı kulaklarını kapatarak oda bağırmaya başladı sus diye seungmin ve han abim sesimize uyandı bize ellerine geçen bütün yastıkları attılar burası tamam dı hyunjin abimin odasına girdim kulağına yakınlaştım yangın var diyerek bağırmaya başladım uyandı oda ne ağğağağ diye bağırmaya başladı sonra yangın tüpünü alarak aşağı koştu bende changbin abimin odasına girdim abi diye bağırdım uyandı bana baktı ve usanmış bir ses çıkardı Minho abimin odasına şafak operasyonu gibi kaldırdım bana napıyon Allah aşkına dedi bende intikam dedim ve odadan koşarak çıktım ama oda arkamdan geliyordu... koşarak. Aşağı indim ve chan abimin arkasına saklandım.
~bölüm sonu~
"Aşkolarım Wattpad yazdığımı unuttum o yüzden bayadır bölüm gelmedi kusura bakmayın bebişlerim ❤️❤️❤️"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Skz abilerim•~
FanfictionStray Kids üyelerini sahiplenmeye çalışmıyorum yanlış anlamayın öylesine yazılmış birşeydir teşekkür ederim