1.kapitola párty

1.3K 17 0
                                    


Karin! Řvala na mě máma abych nevstala pozdě do školy, je 7:00 hodin ráno a já mám za 14 minut být ve škole SAKRA! Rychlé jsem vstala a běžela do skřině pro oblečení oblékla jsem se a šla do koupelny si udělat hygienu a běžela po schodech dolů kde jsem viděla mého 15 letého bráchu a vedle něho mojí mamku. Kde jsi byla za 12 minut musíte být ve škole! Jo promiň, šli jsme do auta a jeli jsme do školy.

Příjezd

Byli jsme před školou a loučili jsme se s mamkou, samozřejmě že ne nějak tragický prostě jsme řekli čau a vystoupili. Ségra já po škole půjdu k Vaškovi ( jeho kamarád ) ok' odpověděla jsem normálním teenagerským hlasem. Přišla jsem do třídy jen tak tak jelikož právě začla měli jsme zemák vůbec jsem tu učitelku neposlouchala, dneska jsme měli jen 5 hodin jelikož je pátek a a je den dětí nebo tak něco i když jsem v 9 třídě furt tady platí tohle moc dobré pravidlo proč dobré kvůli tomu že normálně v pátek máme 8 hodin ano 8! Dneska večer mám jít s mojí nejlepší kamarádkou Nelou do barů slavit jelikož tohle byl před poslední týden ve škole další týden v pátek nám začínají prázdniny jeej, čau Neli' ahooj Kar!

O pár hodin později

Právě nám skončila poslední hodina a já se loučím s Nelou, tak Nazdar uvidíme se večer' odpověděla jsem nadšeně protože se tam moc těším. S Nelou jsme se rozloučili já šla domů jelikož nám skončila hodina ve 12:05 tak jsem nestihla bus jelikož u skříněk kam jsem si chtěla dát učebnice, bylo nacpáno takže když jsem se dostala ven bylo 12:31 a mě odjel před 5 minutami autobus a další jede v 13:27 tak dlouho tam čekat nechci takže půjdu domů pěšky a to bude trvat asi 10 minut. Už jsem skoro u domů, hrabu se v kapse abych našla klíče MÁM JE! Odemkla jsem zařvala na celý dům haló je někdo doma já zapomněla máma je u kamarádky táta v práci a bratr u kamaráda, takže celý dům mam jen pro sebe no stejnak toho moc nevyužiju udělám si jídlo a půjdu do pokoje. Po jídle jsem zaběhla do pokoje a koukla se kolik je hodin bylo 13:00 tak jsem si rozhodla číst jelikož se nudím a na seriáli se mi koukát nechce, četla jsem fakt dlouho a koukla jsem se na hodiny jelikož jsem úplně zapomněla že máme jít do toho barů bylo 17:55 ajeje za hodinu tu pro mě bude Nela pojedeme jejím autem jelikož moje mi zakázaly když jsem se ve škole hádala s učitelkou.
Začala jsem se připravovat vzala jsem si úplně černé šaty které končili v půlce stehen a černá kabelka a červená rtěnka černé linky, a jsem připravená. Připravovala jsem se dlouho jelikož bylo už 18:30, měla jsem půl hodiny na čtení nevím proč ale nějak mě to baví,

Po půl hodině

Uslyšela jsem zvonek a úplně jsem zapomněla na ten Bar a hlídat si čas tak jsem vstala vzala si kabelku v které byla rtěnka,mobil, atd.. otevřela jsem s radostí dveře a stála tam Nela byla krásná slušelo jí to, tak jdeme Kar?! Jo jasně už se těším ' odpověděla jsem fakt nadšeně jelikož se fakt těším

Ahoj tady je moje první kapitola je upravená takže doufám že se líbí jinak kdyby jste někde viděli gramatické chyby tak na to upozorněte a omlouvám se za ně .

Lulu:)

𝑽  𝒛𝒂𝒋𝒆𝒕í  𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎́𝑛𝑎Kde žijí příběhy. Začni objevovat