41.kapitola

225 3 0
                                    

V letadle

P- tak co jak se ti zatím letí

Ani si nepamatuji kdy jsem mu dovolila mi týkat no to je jedno..

Ty- noo Joo dobře

P- pověz mi něco o sobě

Ty- eee...... Mám bráchu  mamku taťku kterej hodně pracuje a pak se mi zničil celý život protože mě unesli... Mám ráda čtení hraní tenisu atd...

P- mmm...... zajímavé

Ty- neřekla bych

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Po příletu

P- tak jsme tady...!

Ty- koneč...

Nestihla  jsem ani dopovědět slovo protože jsem si uvědomila co jsem udělala. vždyť já jsem právě vlezla k dalšímu mafianoj!!!

P- copak je nějak ses zastavila

Rozhodla jsem se k němu být upřímná horší už to stejnak být nemůže, nebo jo?

Ty- no právě jsem si uvědomila že jsem dobrovolně vlezla k dalšímu mafiánovi

P- achh tak no když tě to potěší tak znám Davida a moc dobře tedy pokud oba myslíme Davida Rossmana ( pardón ale nepamatuji si jestli jsem tady už někde zmiňovala jeho jméno takže pokud jo tak sorry jen si ho nepamatuji)

Ty- ano mýlíme jak jo znáš?

P- to ti řeknu až přijedeme ke mě Domů

.
.
.
.
.
.
Po příjezdu
.
.
.
.
.
.
Ty- řekneš mi teda jak ho znáš?

P- Ano řeknu...

Sedli jste si někam k němu do pracovny a on začal povídat

P- byli jsme přátelé hodně velký přátelé , ale jednou jsme potkali jednu holku jmenovala se Amanda no a obě nám  se líbila a začali jsem o ní bojovat jednou se to ale zvrtlo a David zastřelil Amandu a  já jsem mu jako debil pomohl a dal mu hodně peněz na to aby nešel do vězení ty peníze pro mě samozřejmě nic neznamenali ale tak zastřelil holku kterou jsem celým srdceme miloval a taky mě okradl a to zcela není vše  mám pokračovat?

Ty- n..ne to je dobrý. Tak jaký je teda plan?

Ahoj dneska mám svátek a taky tady máte novou kapitolu!!

𝑽  𝒛𝒂𝒋𝒆𝒕í  𝑚𝑎𝑓𝑖𝑎́𝑛𝑎Kde žijí příběhy. Začni objevovat