קמתי מהזעזוע מוח שהיה לי. אבל לא קמתי לבית חולים או בית ספר או הבית שלי. התעוררתי בחדר מוזר חשוך וקטן.
שמעתי דפיקה בדלת ולאחר מכן נכנס מישהו, זה היה וויל!!
"ידעתי שמשהו מסריח כאן" אמרתי והצבעתי לכיוונו.
"את תתרגלי אלי ואם לא חבל בשבילך".
התחלתי לפחד קצת אבל לא הראתי לו את זה.
"אפשר לשאול משהו?"
"כן, כל מה שתרצי אהובתי"
"אז! אל תיקרא לי אהובתי, ולמה חטפת אותי?"
"את פתטית, את לא יודעת למה אני מסוגל אז אל אבל אני מזהיר אל!! תתחצפי אלי"
התחלתי לרעוד מהקול שלו הוא גם מפחיד וגם מחרמן..
הוא בא לצאת מהחדר אך הוא לא יצא, הוא הסתובב אלי התקרב אלי תפס בפרצופי ואמר:"את תהני ממני בהרבה רגעים כשאני אצתרך, ואם תהיי ילדה רעה של אבא אני יכאיב לך!"
הזזתי את ראשי הצידה כדי להעיף את ידו מפניי. הוא הלך לארון בתוך החדר והוציא משם מפתחות.
"אל תזוזי"
הקשבתי לו כמו כלבה טובה וממושמעת ולא זזתי.
הוא פתח לי את האזיקים ביידים והתחלתי למשש את היידים מכאב."מה עם תודה?", הוא שאל
"ת..ו...ד..ה"
רעדתי מפחד שהוא יעשה לי משהו אבל אז פלטתי
"אתה רשע לפחות תענה על מה ששאלתיייי!!!! אני לא אחזור על זה שובב!! למה!! לעזאזל!! חטפת!!!! אותיי???"
צרחתי ובמהירות סתמתי את פי עם שתי ידיי וזזתי אחורה לכיוון הקיר. (היא ישבה על המיטה).
הוא הלך מהר והתיישב על המיטה והתחיל להתקדם לכיווני לסוף הקיר. הוא נגע לי בכך הרגל והעפתי לו את היד, אבל הוא תפס ברגל השניה שלי ומשך אותי כלפיו והרים אותי."את צריכה ללמוד נימוסים ולא לצרוח יפה שלי"
הוא הושיב אותי על המיטה והזיז את שיערי מאחורי אוזניי. הסתכלתי עליו וקיווצתי את גבותיי בכעס.
"בן זונה!! דיי לקרוא לי בשמות האלה"
הוא נתן לי סטירה שהעיפה את כולי לצד.
"את רוצה עונש אני מבין בואי איתי כלבה"
הוא משך אותי מהשיער והוריד אותי על ארבע וככה התחלנו ללכת עד לארון בתחילת החדר.
"תעזוב אותי!! תעזובב אותיי!!!!"
ניסיתי להוריד את היד שלו אבל היא לא זזה.
"את כלבה רעה, אבל הכלבה הרעה שלי"
הוא ירד למטה לכיווני והוריד לי את המכנס. ניסיתי לזוז אבל הוא קשר אותי לארון.
הוא התחיל לגעת לי בתחת ומישש אותו הרגשתי משהו קר נכנס לתוכי (כדורי ברזל), התחלתי לצרוח, לגנוח, ולבכות כי אני בתולה וזה כואב."דיי תפסיק זה כואב לייי!!"
"כואב לך יפה שלי, תגידי לי כמה את אוהבת אותי ואני לא יפעיל אותו"
"א..נ.יי א..ננ..י"
"בליייי לגמגםםםם"
הוא נתן לי סטירה. התחלתי לבכות והצלחתי לומר את זה.
"אני או..הבת אותךך מאוודדד!!"
"ומה את רוצה שאני אעשה לך כעונש"
"א..נני לא רו..צצה א..נני ררק רוצה לבקש סליח..ה ו..שזה יהיה הפעם האחרונ..ה ש..לי.
מה הוא אמר לה?
האם הוא הסכים לזה?Lior✌🏻
YOU ARE READING
My Story
Romanceאני קנדל, קנדל ווטסון יש לי שיער חום עם עיניים ירוקות דבש ריסים ארוכות ושפתיים ורודות לא עבות ולא דקות . אני בת 17 כיתה י'ב שנה אחרונה סוףסוף אני נראת עדינה ויפה אז זהו שלא.. יש לי סיפור חיים ומאז מכנים אותי כ-'באד גירל' בבצפר. יש לי חברה הכי טובה...