𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 12 💞🐚

272 59 0
                                    



















پارتی نوێ 💓








ڤۆت + کۆمێنت = پارتی داهاتوو😍









لێتس گۆۆۆۆۆ💙💙💙



————————————————————-












پۆڤ نت :





بە هێواشی چاوەکانم کردەوە .. وابزانم بەیانییە ..  بوەستە.....
ئەوە چییە ؟؟ کێیە؟؟؟ بۆچی دەستی لە کەمەرم ئاڵاندووە؟؟ بۆچی
هەست بە هەناسەکانی دەکەم لە ملم؟ 

بۆ ساتێک دڵم لە لێدان وەستا وامزانی هانولە هەرچەندە شۆک ببوم هەرگیز وای نەکردووە ... بە هێواشی ئاوڕم دایەوە بۆ ساتێک بێدەنگبووم و شۆک ببوم بە بینینی دیمەنەکەی بەرامبەرم...

بەڵێــــهـــــــ ئەوە ئەو کورە بوو کە لەخۆمم خۆشتر دەویست.. ئەو کورە بوو وایدەکرد پێبکەنم... ئەو کورە بوو کە وای لێکردم خۆم بە کەسێکی زۆر گرنگ بزانم... یەکەم و کۆتا خۆشەویستم..

کــــیــم سیــونــگــــمـــیــــــنـــــ......

بۆ ماوەیەک لە دەمووچاوە پاک و جوانەکەی دەمڕوانی .. دەستم دانا لەسەر کوڵمەی و لێم دەڕوانی .. ئاخر چاوەکانم ماوەی ساڵانێکە ئەو روخسارەی نەبینیوە کە مانگی شەرمەزار کردووە ...

دوای ماوەیەک ویستم هەستم بەهۆی سیونگ نەمدەتوانی دەستی لەسەر کەمەرم ئاڵاندبوو ... زیاتر هێزم دا بەر خۆم نەمتوانی .
سیونگ رایکێشام و لە باوەشی کردم زۆر بە توندی . بۆنی دەکردم .  منیش بە هەمان شێوەی . چاوەکانم پڕ فرمێسک ببون .











No one pov:





سیونگ : زۆر بیرم دەکردی تاقانەکەی من .
نت : منیش « دەستی کردە گریان »
سیونگ : ششششش مەگری تەواو هەموو شت باشە کە ئێستا لە باوەشمی .
نت « هەر دەگریا »

هەستانەوە .

سیونگ : کوا بتبینم؟
نت « بە چاوە پڕ گریانەکەی و روخسارە جوانەکەی سەری بەرز کردەوە سیونگ بینی چاوەکانی زۆر سوور هەڵگەراوە و زۆۆر لاواز بووە وە شوێن برینیش هەن بە دەموچاوی »
سیونگ « زۆۆر توڕە ببو بە بینینی نت بەو شێوەیە »
سیونگ : تاقانەکەی من وا لە روخسارە جوانەکەت مەکە .« سەری نت ی گرتبوو »
نت: روخساری جوانی چی؟ نامبینی؟ هەمووی پەڵەی لێدان و ناشرینییە .. هەروەها تێناگەم چۆن هێشتاش منت دەوێ کە بوومەتە سۆزانی دەست خوێریەک و هاوسەرگیریم کرد و جیابوومەوە و دەست درێژیم کرایە سەر . هێشتاش منت دەوێ؟؟« بە هاوار و گریانەوە وتی»
سیونگ : ششششش هەرگیز ئەو قسانە نەبیستمەوە .. نت ..
تۆ بۆ یەک چرکەش لە مێشکم نەدەرۆشتی بەردەوام لە بیر و هۆشی من دابووی ... هەرگیز وازت لێناهێنم هەر چیەک بێت هەمیشە لە دڵی مندا دەمێنیتەوە کیم نت !!
نت « بێ ئەوەی قسە بکا رۆشتە دەرەوە .»






A different student 🤎(S.M)✔️کۆتایی هاتووەWhere stories live. Discover now