Rüya : Rüzgar Zirvesi

5 1 0
                                    

Ufuğa açılan zirvede her yer sularla kaplıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufuğa açılan zirvede her yer sularla kaplıydı. Zirvede duran koca bir çınar ağacı vardı rüzgar estikçe ağaçların dallarında asılı olan yapraklar uçuştu. Sıradan bir rüzgar değildi, etrafına yaydığı o sihirli enerjiye sahip bir adaya eşlik ederken rüzgar esmeye bırakmıştı. Bitkiler, deniz ve hayvanların sesi kesildi bir gün rüzgar kaybolduğunda. Bu adaya ne olmuştu , adanın rüzgarını ne  kesmişti?  

Bir rüyaya adım attığımda kendimi yüksek bir dağın zirvesinde bulmam ve çevremde inanılmaz bir manzara vardı.

Dağların zirvesinde yayılan asil ormanlar ve sonsuz bir okyanus. Rüzgardan ses gelmesi ya da harekette bulunması, esmesi gereken bu yerde esmemesi tuhaftı. Korku içimde belirdi tekrar. Yutkunmama sebep olmuştu.

Ben bu sonsuz süren rüyada ne bulacağım ya da rüya sahibini nasıl kurtulacağım bilmiyorum.

Rüzgarın olmadığı bu manzarada beni kuşatan tepelerde bilinmeyen yollar açıldı. Bu korkutucu, keşif fırsatı kaçırma isteğim vardı ama çıkışı ancak çözersem çıkacağımı düşünerek, bu zirve bana rehberlik ve rüya gören diğer görenler gibi kolaylık sağlanmasını rica ediyorum.

Rahatsız bir şekilde yürüyerek etrafımdaki gizemi keşfetme işine başladım. Uçsuz bucaksız bir gizemde ne bulacaktım ki peki, Işılın kelebeği bana yol gösterseydi. Ama şu an neyle uğraşıyor kim bilir hangi tehlikelerle yüzleşiyor bilmiyorum.

Bale ilk bilmeceyi ya da işimi yarayacak bir şey aramaya başlasam, bir yanı sonsuz okyanus diğer yanı ise çimenlerle dolu bir zirvede olan ben.

ineceğimi bulmam lazımdı. Bu rüya beni zorlayacak anlaşılan, uzun bir aradan sonra başlamak yoruyor.

İnmeden çevremi bir bakındım belki saklanan nesne ya da not kağıdı bulur muyum diye etrafa bakındım, yok burada bir şey çıkacak gibi değil. Tam bulunduğu konumda bu içimdeki sesi, hissi bir yere kaydettim. Buraya geri geleceğimi hissediyorum.

Aşağıya inen yolu bulmak için aşağıya denizin, okyanusun olmadığı diğer çimenli olana doğru bakındım, yoktu.

Doğru ya bu bir rüya acaba başka birinin rüyasında ben bir şeyler dilesem bir sorun olmaz değil mi?

Düşlemeyi başladım. İnmemi kolaylaştıran bir yolu düşündüm kısa süreliğine gözlerimi açtığımda, bana işaret gelmemişti. Ben nasıl inecektim buradan kartlardan kullanabilir miyim acaba diye küreye " yelkovan ileri, defteri ver." Diye emrettim ve elimde defter vardı. Defterin içinde iki kartı çıkardım biri sessiz emir diğeri kart cambazı. Sessiz emir geçersiz olur kart cambazı ise istemediğim şeyi yapmayı zorluyor beni.

Ne yapacağımı düşündüm ki Işılın sesini duyar oldum, yanımı döndüm, kanatlarını çırpan bir kelebek vardı. Parmağımı kelebeği nazikçe uzattığımda, parmağımı konmuştu, gülümsedim ve Işılın sesi beni daha da mutlu etti " Kelebeğim iniş yolunu ve gidiş yolunu buldu, sana gösterecek Feyyaz." demişti ve parmağımdan kanatlanıp bana yolu gösterdi. Kelebeği takip ederek bana yol göstermişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

10.35 ( Rüya Serisi 1 )  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin