Will kafasını kaldırıp kendisiyle tanışmak isteyen gözlüklü çocuğa baktı,
Sonra elini uzatıp çocuğun elini sıktıWill:"Selam, bende Will"
Andrew:"Yanına oturabilir miyim?"Will çantasını alıp yana kaydı
Will:"Tabi"
Will çocuğa soran gözlerle bakmaya başladı,
Çocuk bunu fark edince güldü.
Will çocuğa yamyam gibi baktığını fark edince kendinden utandıWill:"Üzgünüm, sadece bir an.. Bir şey sorucam, yeni misin?, Yani şey seni daha önce hiç gormedim de"
Andrew:"Evet, bugün geldim"
Will:"Yeni biri geldiğinde hocalar genelde tahtaya kaldırıp tanıtırlar ama?"
Andrew:"Evet değişim öğrencisi olduğum için hocalar tarafından bile pek umursamıyorum sanırım"
Will'in yüzü düşmüştü neden herkes bu kadar ayrımcı olmak zorundaydı ki?
Will:"Hey baksana aslında bende okulda pek umursanan biri değilim"
Andrew:"Öyle mi?"
Will:"Evet, zorbalarım dışında beni de pek umursayan yoktur bu okulda"
Andrew:"Zorbaların mı?"
Dedikten sonra zil çaldı ve öğrenciler sınıfa girmeye başladı.
Will:"Evet, düşünsene onlarda olmasa tamamen yalnız kalacaktım"
Diyip gülünce Andrew Will'in olayı dalgaya vurduğunu ve umursamadığını anlayıp o da Will'le birlikte gülmeye başladı.
Bu sırada Mike sınıfa girdi ve Will'le Andrew'u fark etti.
İkisine garip ve sinirli bir bakış atarak en arkadaki sırasına oturup Will'e dik dik bakmaya başladı.
Andrew bunu fark edince Will'e döndü.Andrew:"Bunun olayı ne?"
Will Andrew'un gösterdiği yere bakınca Mike'ın onu dik dik izlediğini fark etti, biraz garipsese de pek aldırış etmedi.
Will:"O Mike, zorbalarımdan biri"
Andrew:"Çok garip bakıyor, korkmalı mıyım?"
Will:"Merak etme sürekli bana bulaşsa da hiç zarar vermedi, hatta sen yanımdasın diye belki artik benimle uğraşmaktan vazgeçer"
Andrew gülümsedi,
Andrew:"İyi ki tanıştık o zaman"
Andrew'a karşılık olarak Will'de gülümsedi
Will:"Evet iyi ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba //Byler//
Fanfiction"Seninle kavgalarımızı bile başkasıyla gülmeye değişmem" #1 byler 20.08.2023