9

228 22 1
                                    

Mike aval aval Will'e bakarken Will ağlayacağını anladı ve Mike'ı itip ağlayarak tuvalete koştu.

Lucas hemen Mike'ın yanına geldi

Lucas:"Hey, ne oldu az önce o gürültü de neydi?"

Mike Lucas'ı duymuyordu boş bir ifadeyle arkasını dönüp sınıfa gitti.

Zil çoktan çalmıştı ama Will'in derse girecek hali yoktu tuvalette yere çökmüş ağlıyordu.
Bu sırada Andrew onu buldu ve yanına oturdu, Will yanına dönüp Andrew'u gördüğünde şaşırdı

Will:"Oh, Andrew.. ben üzgünüm seni öyle bırakmamalıydım"

Andrew:"Sorun değil, sen gittikten sonra Mike'ta sınıfa döndü zaten"

Will derin bir nefer aldı

Will:"Neyse.. yüzün yaralanmış gel temizleyelim"

Will ayağa kalkıp eline bir peçete aldı ve ıslattı, sonra eğilip Andrew'un yüzünü temizlemeye başladı.

Andrew:"Hey Will"

Will:"Hm?"

Andrew:"Gerçekten Mike'tan nefret mi ediyorsun?"

Will yere baktı ve bir an duraksadı Mike'tan nefret etmiyordu bunu kendisi de biliyordu.
Will tekrar Andrew'a döndü

Will:"Nereden çıktı bu?"

Andrew:"Bilmem, bana ondan nefret etmediğini söylemiştin"

Will:"Öyleydi"

Andrew:"Şimdi ne değişti?"

Will:"Sana zarar verdi"

Andrew:"Ama ben iyiyim?"

Will:"Evet ama, yine de zarar vermemeliydi.. o öyle biri değildi"

Andrew:"Ben hala Mike'tan nefret ettiğini düşünmüyorum"

Tabiki etmiyordu,
Will'e göre nefret çok büyük bir kelimeydi ayrıca istese de Mike'tan nefret edemiyordu.

Will:"Her neyse, yüzünü temizledim şimdi revire inip yara bandı alacağım zaten herkes sınıflara gitmeye başladığı için kimse yoktur hemen gelirim sen burada bekle"

Andrew olumlu anlamda kafasını salladı.

Will bant almak için revire giderken Mike'ı gördü, duvara yaslanmış bir şekilde yerde oturuyordu kulağında kulaklık vardı ve sabah ki gibi gözleri kapalıydı, dersten ya atılmış ya da hiç derse girmemiş olmalıydı.

Will'in aslında Mike'tan nefret etmesi gerekiyordu ama nefret bir yana Mike'ı bu şekilde savunmasız bir halde müzik dinlerken görmek bile nedense hoşuna gitmişti.

Koskoca koridorda yalnız ikisi vardı, neyse ki şans eseri Mike'ın gözleri kapalıydı ve Will'i fark etmedi,
Will'de bu durumdan yararlanıp arkasını dönüp koşarak revire gitti.

*15 dakika sonra*

Will elindeki yara bandını Andrew'a gösterek tuvalete girdi

Will:"Geldim"

Andrew gülümsedi

Andrew:"Teşekkür ederim Will"


Zorba //Byler//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin