1.bölüm

8 1 4
                                    

4 kişilik bir aile varmış.Normal bir şekilde hayatlarını sürdürüyorlarmış kimseye zararları dokunmazmış.Birgün komşu anne olan Emilimi komşusu çağırır ve Emly komşusuna gider evin küçük kızı olan lily abisiyle oynamak istediğini söyler abisi james:
James:olmaz arkadaşlarımla oynuyorum der.
Lily:hadi ama annem komşuya gitti benimde canım sıkılıyor.
James:hadi ama git barbielerinle falan oyna.
Lily hic birsey söylemeden kendi odasına gider ve tabletiyle oyun oynar.
Aradan 5-5,50 saat geçer ve Lily abisinin yanına giderek şunu der.
Lily:abi annem ne zaman gelir karnım acıktı.
James:bilmiyorum ilk defa bu kadar komşuda durdu,olmazsa biseyler söyleriz.
Lily:ya anneme birsey olduysa bence babamı aramalıyız.
James:sakin ol küçük prenses bir işi çıkmıştır şimdi gelir.
Lily:sen bilirsin abi.
Yemek söylerler ve yerler.Aradan 2 saat geçmiştir.
Lily:abi hala gelmedi bence bi dışarı bakalım ne dersin.
James:artık bende şüphelenmeye başladım gidip baksak iyi olur.
Tam kayipi açıklarında annelerinin cansıs bedenini gorurler ve korkudan çığlık atarlar bütün komşular kapıya cikarlar ve cansız bedeni onlarda gorurler.Emily nin en yakın komşusu olan hemen ambulans ve polisi arar.Polisler gelir çocukları sakinlestirip ağızlarını aralar ama hicbirsey bulamazlar.
O sıra evin babası olan Jack gelir ve eşi Emly i sorar.
Polis:şuan hastanede doktorlar bakıyor beyefendi siz tanıyor musunuz hanfendiyi?.
Jack:evet ben eşiyim ve çocukların babasıyım peki iyi olacak mı?.
Polis:üzgünüm buna emin değilim bunu doktorlarla görüşmeniz lazım.
Jack hemen hastaneye giderler ve polislerde olayı araştırmak için karakola giderler.
Lily:abi annem iyi olacak mı?.
James:tabiki abicim asla kötü düşünme canım benim der ama James'in bile gözleri dolarak bunu söylemiştir.
Lily:sende kötü düşünme abi.
Jack:EŞIM NERDE,EŞIM NERDE
hemşire:sakin olun beyefendi,eşiniz kimdi acaba?.
Jack:eşimin ismi Emly lütfen nerde söyleyin.
O sırada doktor gelmiştir.
Doktor:üzgünüz beyefendi eşinizi kurtaramadık bıçak aç ciğerini delmişti elimizden geleni denedik ama ne fayda.
James:olamaz OLAMAZ Emly bizi neden bıraktın
Doktor:lütfen sakin olun beyfendi.
Olaydan 1 gün geçer ve cenaze olur.Herkes ağlıyordu ama nedense Lily sakin ve dik duruyordu herkes onun acısını içinde yaşadığını düşündükleri için kimse pek aldırmadı. Herkes evlerine dagildiginda evde abisi james kız kardeşi lily e neden hiç üzülmedigini sordu bi sorun olduğunu düşündü Lily buna söyle cevap verdi.
Lily:orda dik durmaya çalıştım. Dedi
Abisi James biraz şuphelendi ama sonra kendi kendine dediki
James:kız benim yan odamdaydı zaten neden bu kadar saçma şeyler düşünüyorum ben.diye kendisine kızdı.

Ölü aileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin