orchid=orkide
♡
James biraz daha sövdükten sonra Regulus'tan ayrılıp ortak salona gittik.
"Odana kadar eşlik edebilir miyim?" diye sordu James.
"Tabi, olur." dedim ve yürümeye başladık.
Arkamızdan Sirius seslendi.
"Çatalak, kardeşime yavşama sakın!" dediğinde güldük.
Odamın kapısına geldiğinde durduk.
"İyi, iyi geceler Cuwen."
"İyi geceler, James." dedim ve gülümseyerek odama girip kapıyı kapattım. Sırtımı kapıya doğru yasladım ve yere çöktüm. Çok bitkin hissediyordum.
-
Uyandığımda kollarım yine sargı içindeydi. Sanırım yine birşeyler yaptım. Sirius her gece gelip beni kontrol ediyor. Bu alışkanlığı bırakırsa bir gün öleceğim. Umarım bırakır.
Hemen kıyafetlerimi giydim. Kapıyı açtığımda yerde orkide vardı. Artık alıştım sanırım. Orkideyi aldım ve masamın üstüne koyup odadan çıktım. Bugün kahvaltı yapacaktım. Ortak salona geldiğimde kanepede James'in oturduğunu gördüm. Beni görünce ayağa kalktı.
"Günaydın Cuwen. Bende seni bekliyordum."
"Günaydın James. Neden beni bekliyorsun ki?" diyip yanına yaklaştım.
"Hiç. Kahvaltıya birlikte gideriz diye düşünmüştüm." dedi ve gülümsedi. Bende gülümsedim ve yürümeye başladık.
Büyük salona gelene kadar ikimizde konuşmamıştık. Hemen masaya oturduk. Bir yanımda James, diğer yanımda Remus ve karşımda Sirius vardı.
Hemen yemek yemeye başladık. Aynı zamanda konuşup gülüşüyorduk. O sırada James'in bacağıma dokunmasıyla irkilerek ona döndüm.
"Yanlışlıkla oldu özür dilerim." diye fısıldadı. Bende sorun yok manasında gülümseyerek önüme döndüm.
-
Kahvaltıdan sonra öğlene kadar dersim olmadığı için kütüphaneye yöneldim. Oradan da bahçeye çıkıp dinlenirim diye düşündüm. Kütüphaneye geldim ve iksir dersi ödevini yapmaya başladım.
Yaklaşık yarım saattir yapıyordum. Karşımdaki sandalyenin gıcırtısıyla kafamı kaldırdım.
"Merhaba bulanık." dedi Barty sırıtarak.
"Git Barty. S¡kt-" sesim biraz yükselmiş olacak ki ağzımı kapattı. Herkes bize bakıyordu. Diğer masadakiler önlerine dönünce elini çekti.
"Sakin ol, bu sefer sana bir şey yapmayacağım. Senden birşey isteyeceğim." dediğinde kaşlarımı çatarak boş boş ona baktım.
"Benden? Birşey isteyeceksin? Öyle mi? Yanlış mı duydum?" dedim.
"Yanlış duymadın." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Sevgilim olmanı istiyorum." dedi sakince.
"Ne?"
♡
Kısa oldu özür dilerim en yakın zamanda diğer bölümü atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you with flowers.『J. Potter w. Cuwen Black』あ
Fanfici love u with flowers darling.<