seungmin
arkadaslae
bn ogrtmnml opstm
changbin
düzgün yaz amk
hyunjin
ne
seungmin
diyorum ki
bn ogrtmnml opstm
minhodiyo ki
ben öğretmenimle öpüştüm
bidk
ne
seungmin
☺️
hyunjin
kimle aldattın beni 😭😭
seungmin
Chris hoca
•
hyunjin
oglum
OGLUM SEN SALAK MİSİN AMİNA KOYİM NE DEMEK HOCAM COK YASLİSİNJZ BİDAHA OPUSMEYELİM
seungmin
yok estağfurullah
o senjn salaklıgin
minho
simdi ben anlamadim
o mu optu sen mi
ona gore sana sovcem
changbin
(iki ihtimalde de sana sovecek.)
seungmin
ben öptüm
minho
popon * anzorotun antilop taşşaa yalamış versiyonu seni seni taburenin üzerine çıkartıp berber çırağıyla beraber halaay çekerken hepinizin tek tek çiçeğine koymak üzere yola çıkan konvoyun ta 4 tekerini skim desen de ananı bir severim baban ayakta alkışlar diye tahmin etsende kardeşim oturmak zorundasın * çünkü beyninin sol lobunu akşam simidi gibi çıtır çıtır götürmüşler diye beklesnde boşuna çünkü seni cem uzanın seçim kampanyasında severim seni çiçeğine kodumn konvoy beyinli ibişi kardeşim sol bölgesine muhtaç kalırken tabutta severim seni çiçeğine koyim di mi kardeşim başı bu dünyanın en uzun küfrü olsa nolur seveyim atmosfer i traposferi magma katmanına başım girsin sana da sıra dağlar ve toroslar girsin çiçeğine koyim balta girmemiş ormanlar sana grisin girsin de çıkamasın derkeen klavyenin tuşları istanbulun kuşları popona girdi di mi at kardeşim rosto şekli almış kavayleyi çiçek gibi al içine içinde kalsın ki akıllansın aklını hadi ordan akılsızının yaprak silüeti ebenin çiçeğine 3 yıl 10 ay mahkum edilsin çiçeğine kodumun yargısında infazını skim senin senin mezarını skim çiçeğine kodumunun salağı gibi gözüken 3 başlı yaprak girsin sana senin ayakkabının tabanını skim senin reji ekibinin çiçeğine koyim prodüktörünü skim cast ekibindeki akan yazıları skim popona akan yazı derken star warstaki darth wader ın o kara maskesini skim ben o siyah pelerini yere sariim üzerinde manitasını skim çiçeğine kodumunn jedi si jedi demişken türkiye ye gelmesi yalan olan amerikalı grup jedi mind tricks i skim ki amerikalı diyince aklıma 35 yaş üstü kardeşim gelmiş jenna jamesson geldi onun da çiçeğine koyim herkes hadi ordan onu ferre filmlerinde başrol oynayarak at kardeşim da bu yıl tek aday olarak gösterildi hele onun yanında dolaşan o kısa boylu esmer kızı boğaz köprüsünde gişe de beklerken ücret ödendi yazısı belirdiği anda sağ taraftaki polis kordonu eşliğinde skiiim çiçeğine koduuumunun kardeşim görünümlü at insanının ta sakasını hadi ordan saka çükü kılıklı ibişovski. şu anda aldığımız bir habere göre ebenin çiçeğini Ankara gündeminde canlı canlı skiolarmış ben öyle duydum duydum ki unutmuşsun kardeşim rengini sikten göte akışlarla * yaşıyorum dertli amlara giren işte ben zeki müren balığını skim çiçeğine koyim rexin ora yokuş aşşaa girsin popona at taşşaa otur taşşa da gel bi başaa kardeşim wahşi başşaaaaaa çiçeğine kodumun yavşaaaaaaaaa seni· internete koysalar hostunu gardi domainini ben severim çiçeğine kodumun blogunun da çiçeğine kordum ama koyamıom şu an bunları yazdığım klavyemin enter ını skim çiçeğine koyim o ne biçim enter öyle hele klavyemdeki space tuşu sana girsin çiçeğine koyim klavye sana girsin işlemcim ve gforce um da annene hediyem olsun çiçek beyinli ibişcanlı çiçeğine kodumun yatık batığı senii seni var ya titaniğin batık bölgesinde skiim seni seni güvertede skim de tüm tayfa gaza gelsin onlarda seni sevsin çiçeğine kodum iskele alabandayı duyduğum anda kardeşim havada kardeşim otur başım girsin sana yarısı anana yarısı babana yarısı manitana kaç tane yarısı var diye sorma çiçeğine kodumun meraklısı tüm tayfa sikio seni kardeşim motorize ekibi ebesinin çiçeğini siktğiminin deniz kara ve hava güçleri seni teker teker oturtur koltuğa bağrır o duruşa bi vuruş kaç kuruş diye çiçeğini yolunu hadi ordan yaraaak başlı insan görünümlü at kuyruklu ibiş * güzel kardeşim seni msn de eklerim offline offline severim. msn live ın son eklentisi yüklenirken % 72 olduğu zaman ananın çiçeğine öyle bir koyarım ki direk download biter. senin gibi güzel kardeşim nuri alço sikse o bile yarıda bırakır gibi gözüksede kardeşim oturursun. kosovalının çiçeğine koydurtma şimdi laylaylom yan gelip yan yatarken osururken çıkardığı birey arkadaşım, ağzının iç dokusunu seveyim senin, senin var ya sinirlerini seveyim çiçeğine kodumun taslak halindeki canısı , canım arkadaşım bıkmayan kaşar, seni mtv'nin bitch sixteen programında gösteri yaparken seveyim, seni mr. marcus * * çoğaltır çiçeğine koyim duygulaAnanı babanı gelmişini geçmişini bugününü yarınını geleceğini karını dostunu eşini ex aşklarını varsa çocuklarını yoksa büyükbaba ve annelerini, dayını halanı teyzeni amcanı enişteni kayınçonu baldızını, her türlü akrabanı köylünü yakınını uzağını, fikirlerini, davranışlarını, karakterini, ruhunu, kişiliğini, sıfatını, zamirini, yüklemini, yaptıklarını, yapacaklarını, eylemlerini, böbreğini, dalağını poponu, çiçeğini, yurdunu, akciğerini, bağırsaklarını, ayakparmaklarını, kulağını, burnunu, ağzını yüzünü dişlerini acı acı seveyim. ananın çiçeğini severim bacım çocuğu bokun torunu itin sıçtığı. senin anana da kız kardeşine de ablana da teyzene de halana da sülalendeki bütün dişilere de kardeşim tattırırım, hadi ordan sonra da amlarını bıçakla kesip köpeklere yediririm. bacım çocuğu. ananı öyle severim bacını öyle sektiririm ki ya ananın bacım anası ah keşke lex steele bana da kaysaydı der. ananın çiçeğine çam dikerim bacım çocuğu. anan spermimle abdest alır sülalesini develere hadi ordan çocuğu. doğmamış bebeğinin götü benim kobram ile tanışır doğar doğmaz. hatta senin karının amından * blow job yapmadan karının ağzını spermimle doldururum. ananı menopoza sokmam anana sokarım. bu yüzden baban * yalar böyle bir teşekkür ritüeli olan ya bir aile işte bu bacım çocuğunun ailesi. anan geneleve gitse genelevdekiler namuslu kalır ananın yanında. ciğerlerine sıçtığımın evladı ananın çiçeğine buldozerin topunu sokayım. sonuç olarak ananın cinsel hayatını renklendirdim, baban yıllardır bunu yapamadığı için, hatta seni de ananı başkasına hadi ordan bir arkadaşım olarak dünyaya getirttiği için başşak yalayarak bana şükranlarını sundu. bu işin sırrını sordu. babanın suratına sıçarak sırrımı paylaştım. doğmamış çocuğunun suratını hadi ordan de atlamamalıyım. ve senin ananı bamyaya bamyaya patlatırım, mezardan çıkartıp ananın poponu keserim.
seungmin
asiksin bana
minho
yok