"Seungmin kalk amına koyayım."
Hyunjin sabahın ilk saatlerindeki fizik dersinde, sınıfa gelir gelmez kafasını masaya koyup zıbaran arkadaşını uyandırmaya çalışıyordu.
"Ya bi' siktir git. Uyuyorum işte..."
"Bay Bang'da öyle diyordu. Kalk lan am biti."
İsmini duyunca korku ve heyecanla sıçramış, gözlerini olabildiğince açmıştı.
"Lan niye uyandırmıyorsun kahpe!"
Yüksek çıkan sesinden dolayı Bay Bang ve tüm sınıf Seungmin'e dönmüştü. Seungmin bağırdığının farkında değildi. Herkesin ona bakmasını anlamamış onlarada bağırmıştı.
"Ne bakıyorsunuz lan! Dönün önünüze!"
Bay Bang ic çekmiş, Seungmin'in sırasının yanına gelmişti.
"Dersimde huzursuzluk çıkarmaman gerektiği hakkında oldukça ciddi konuştuğumu hatırlıyorum, Kim Seungmin."
Seungmin hem yeni uyanmanin verdiği sersemlikle herkesin ona bakmasının gerginliği ve siniri ile ne dediğini bilmeden cevapladı yakışıklı Fizikçi'yi.
"He amına koyim bi' ben huzursuzluk çıkarıyorum zaten. Siz huzursuzluğun ta' kendisisiniz!"
Burnundan güldü ve ellerini masanın üstüne koyarak biraz eğildi yüzüne doğru Bay Bang.
"Sınırlarını aşman konusunda konuşabiliriz. Öğle arasında odama gel. Konuşacak bol zamanımız olsun, Kim."
Eğildiği yerden uzaklaşmış, tahtada yazan helikopter sorusuna devam etmişti Bay Bang. Hyunjin ise yanında oturan arkadaşına 'sıctın kankam' bakışları atıyordu.
"Kanka gecen öpüştüyseniz bu sefer siker. Demedi deme."
Seungmin ona öldürücü olduğunu düşündüğü bakışlar atmış kafasını masaya gömüp sıranın altından telefona bakmaya başlamıştı.
Grup
minho
changbin amına koyim
niye uzağa oturdun göt lalesichangbin
kanka
Yeonjun dedikodu var dedi
diger ders gelirim yaninaminho
kahpe
senin yüzünden dersi dinliyorum aqchangbin
ne güzel iste
sınavda kopya verirsinhyunjin
ALSJLSJALDHLADHLADJLASHLAHDAHSKAHDKSGDKAHSKAHKAHSKASHKSSHAKHSAKHALHSKAHSKAHSKASHKSHSKAHSKSDKAHSKAHSKSHDSKHDS
seungmin
hyunjin sus amina sokarım
hyunjin
FİZİKCİ ÖĞLE ARASİNDA SEUNGMİNİ UZUN UZUN 'KONUSMAK'(SİKMEK) İCİN ÇAĞIRDI
JDLSHALDHALHDLADHLADHDLSHS
changbin
gecmis olsun kardeşim benim
yeonjundan öğrendiğime göre bunun yarrak girenden cikmiyormus